Spørgsmål

Stueantenne da der lukkes for FM signal via kabel-tv-stik

Jeg bestilte en stueantenne d. 27 december 2016, og fik dette svar:

Kære YouSee kunde
Din nye antenne vil blive sendt til følgende adresse:
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Du vil modtage din stueantenne inden for 10-14 hverdage.
Venlig hilsen
YouSee

Nu er der gået 19 hverdage.
Andre der har prøvet denne "tjeneste"

29 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
SMCAndersen skrev:

Jeg bestilte en stueantenne d. 27 december 2016, og fik dette svar:

Kære YouSee kunde
Din nye antenne vil blive sendt til følgende adresse:
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Du vil modtage din stueantenne inden for 10-14 hverdage.
Venlig hilsen
YouSee

Nu er der gået 19 hverdage.
Andre der har prøvet denne "tjeneste"

Hej SMCAndersen

Har du fået en bekræftelse på mail? I så fald skulle den gerne komme - hvis ikke, må du meget gerne forsøge igen. Der skal komme en bekræftelse efterfølgende på mail. :)
Goddag

Jeg har fået en bekræftelsesmail den 27 december!

Så nu har i travlt...

/ Tonny
Jeg står i nøjagtig samme situation - så ja - you see får travlt
Omdømme 4
Badge +5
Hej Alle

Vi forsøger at få stueantennerne ud så hurtigt som muligt. Bestilles den i dag er forventet levering op til 30 dage.
Omdømme 6
Badge +6
Samme spørgsmål er stillet en del gange på FB antennerne er i restordre, forventet levering omkring 30 dage.
Synes det er beklageligt - der er jo noget mindre end 30 dage til 31/1, og det kan næppe komme bag på Jer at der er et vist behov.
Pinligt... Kasper

Jeg bestilte min 27 december 2016. Hallo det er jo amatøragtigt...
Tænk at Yousee ikke engang kunne sende en mail ud til de der har bestilt antenner og gøre opmærksom på forsinkelsen - nej det er jo bare kunderne. MEN UDEN KUNDER, HAR I IKKE NOGET FIRMA
Det viser hvad administrationen er værd, samt hvad vi kunder er værd i Yousee øjne.
Det er bestemt værd, at overveje andre selskaber.
:@:@:@
Omdømme 4
Badge +5
Hej SMCAndersen

Det er beklageligt at den lader vente på sig og vi er igang med at sende SMS ud til de af jer som afventer den med en status.
Omdømme 5
Badge +2
Vi har været så heldige, at vores antenneforening, selv sender et FM signal ud i vores net, når YouSee lukker deres. Det er s.. ret cool.
Vi fik i øvrigt beskeden i dag via en serviceSMS. Det er god service !
Nå, undskyld for en lidt off topic kommentar. :8
Bentzin skrev:

Vi har været så heldige, at vores antenneforening, selv sender et FM signal ud i vores net, når YouSee lukker deres. Det er s.. ret cool.

Du går så til gengæld glip af den næste generation af bredbånd. Personligt foretrækker jeg den nye udvikling :)
Omdømme 5
Badge +2
Logan skrev:

Bentzin skrev:

Du går så til gengæld glip af den næste generation af bredbånd. Personligt foretrækker jeg den nye udvikling :)

Nope, det har vi allerede, hvis du tænker gigabit forbindelse. Det er så heller YouSee's bredbånd vi har.
Vi har Dansk Kabel Tv, der leverer bl.a. en 120/120 Mbit/s gigabit forbindelse til 99 kr. Som jeg er den glade indehaver af. :cool:
Hvordan går det med stueantennerne til FM signalet.
Jeg bestilte min 27 december.
Hvordan syntes I selv det går.

Mvh
Tonny
Omdømme 6
Badge +6
De er i restordre, der kan gå op til 30 dage for levering.
Omdømme 6
Badge +2
Der er en tråd https://forum.yousee.dk/udstyr-og-internet-40/fm-antenne-98560/index1.html#post105389
Nej hvor fedt.
Så er YouSee jo utroværdig. Fik 27 januar (en måned efter jeg bestilte antennen) en SMS hvor de vil sende den ud i uge 4 og 5.
Men den er stadig ikke kommet.
Kære YouSee tænk jer nu om: UDEN KUNDER, HAR I IKKE NOGET SELSKAB.
Omdømme 6
Badge +6
De vil blive sendt ud efterhånden som de leveres, men der kan gå 30 dage. Du skal også skaffe det rigtige stik til den, da de leveres med et stik som passer til TV ikke til Radio.
Mange tak for svaret.
At skaffe det rigtige stik, er ikke mit problem. Det er en YouSee opgave, at levere det rigtig udstyr - altså et stik der passer til en radio, da det er et FM radiosignal, der lukkes for.
Tror jeg kontakter DR Kontant - det bliver sikkert sjovt
Omdømme 6
Badge +6
Det er i følge svar på FB ikke deres opgave, det må kunden selv stå for. Hvorfor den ikke har det rigtige stik, forlyder der intet om. Den stammer sandsynligvis fra fjernøsten hvor standarden måske er en anden end her i Europa, men det vides ikke.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Det er i følge svar på FB ikke deres opgave, det må kunden selv stå for. Hvorfor den ikke har det rigtige stik, forlyder der intet om. Den stammer sandsynligvis fra fjernøsten hvor standarden måske er en anden end her i Europa, men det vides ikke.

Det kan jo være, at Yousee har indset fejlen, og nu får fra en europæisk fabrik, og denne ikke kan følge med
Omdømme 6
Badge +6
Det ville da være fint hvis lige der kunne komme er indspark fra f.eks Kasper eller Nicolaj angående det.
Det ville være rimeligt, hvis den lovede stueantenne kunne tages i brug, når FM-signalet via kabel-tv-stikket slukker her i Hillerød i morgen 8. februar.
Da antennen ikke er ankommet, går jeg ud fra, at signalet via tv-stikket ikke slukkes.
Er det for meget at ønske ??
Omdømme 6
Badge +6
Der slukkes som planlagt vil jeg stærkt gå ud fra, som nævnt tidligere er der restordre på de bestilte antenner.
Hvad får jeg for den del af min abonnements betaling der før gik til fm signalet
Jeg kan ikke se at der bliver nogen nedsættelse af prisen?
Omdømme 6
Badge +6
FM sluk giver ikke nedsættelse i prisen.
Mit radiosignal er forsvundet. Jeg har netop fundet fundet ud af, at til trods for at jeg bestilte stueantenne og modtog bekræftelsesmail 18. januar, findes bestillingen overhovedet ikke i systemet. Den venlige sjæl i kundeservice oplyser at det er opdaget, at bestillinger via hjemmesiden i nogle tilfælde er gået tabt. Han "tilbyder at bestille en stueantenne" og "håber da at den kommer hurtigere end i løbet af 10-14 arbejdsdage".

Øhh...Jeg HAR bestilt en stueantenne. Det er vel generelt meningen, at man kan forvente at en bekræftelsesmail står til troende, uden at man skal ulejlige sig med at kontakte kundeservice telefonisk i eftertid for at kontrollere.
Da jeg via hjemmesiden leder efter en klageformular, fordi jeg synes forløbet er under lavmålet, finder jeg ingen. Er det sådan, man registrerer kundetilfredsheden som høj?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)