Større opdatering på vej?

Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 21 kommentarer
Fik denne sms I dag, nogen der ved hvad der er på vej?

Drift 208326: Opdatering af din tv-boks

05-10-2017 08:39

Kære kunde

Du og din tv-boks fortjener det bedste, derfor sender vi en opdatering ud til din tv-boks i løbet af den kommende uge.

Opdatér tv-boksen, straks opdateringen kommer frem på din tv-skærm. Eller allersenest 13. oktober. Ellers stopper din tv-boks med at virke.

Sådan opdaterer du din tv-boks:
- Tænd dit tv og tv-boksen.
- Vælg ¿Start opgradering¿.

Opdateringen varer cirka to minutter.

Efter opdateringen genstarter din tv-boks automatisk ¿ klar til brug!

Har du spørgsmål, kan du ringe til os på 70703254.

Venlig hilsen
YouSee

Afmeld: send sms STOP til 1444

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke det er FW 1.71.08 der ligger på den, så er det den der kommer. Den indeholder:

Nye ting i Humax opdateringen:

YouSee Premiere lagt ind som TV-kanal. Den ligger på næst-sidste plads, lige før Netflix, og kan sorteres som andre kanaler.
Automatisk sletning af optagelser. Du har nu mulighed for at slå "automatisk sletning" til, hvilket gør, at når harddisken er 95% fuldt, så sletter boksen automatisk de ældste ulåste optagelser indtil 90% er ledig. Funktionen kan findes under "Indstillinger -> Optagelser".
IMDb rating - hurtig oversigt. Vi har tilføjet IMDb ratings på filmenes cover, så man hurtigt kan få et overblik ved sortering. Derudover er de blevet tilføjet på serier.
Derudover er der en række gode rettelser:
Tydeligere markering i TV-guiden
Færre beskeder om fyldt harddisk
Sletning af igangværende optagelser frigav ikke plads - dette er nu rettet
Andre smårettelser
Omdømme 1
Badge
Jo, den er jo en uge gammel, og det er da ikke standart at der sendes sms ud før en opdatering, så derfor spørgsmålet.... Måske er der andre der faktisk ved noget?
Omdømme 4
Badge +1
hvilken version har din box nu ?

for der er mange der har skrevet og fortalt at der meget snart kommer en update der retter på et par kritiske fejl, dog har jeg ikke modtaget sms
Omdømme 1
Badge
Er på den seneste, 1.71.08, derfor min undren....
Omdømme 4
Badge +1
Jo men husk at Radiomanden ved bedre end alle andre :D
Man skulle tro han er betalt af yousee til altid at rose dem og påstå at det aldrig er deres fejl
Han påstår dog at han ikke er ansat
Omdømme 1
Badge
Ny opdatering på sms...

Drift 208326:
Opdatering af din tv-boks

05-10-2017 19:15

Der kan efter opdateringen af tv-boksen være problemer med, at se sine valgfrie kanaler eller ekstra kanaler. Vi anbefaler derfor, at hvis du endnu ikke har opdateret sin boks, at du venter med det lidt endnu.

Har du allerede opdateret din boks, og oplever du problemer med, at se dine valgfrie kanaler eller ekstra kanaler, så arbejder vi på en løsning på problemet.

Vi forventer, at fejlen er rettet i løbet aften, eller dagen i morgen og vi opdaterer her, når der er nyt.

Vi beklager ulejligheden.

Venlig hilsen
YouSee
Jeg har modtaget samme sms'er - kan supplere med, at jeg ikke kunne opdatere, fordi boxen ikke kunne logge på nettet via wifi....... den forsøgte 2 x 4 gange, så tog jeg strømmen, og besluttede at vente...
Tja, hos os er det altså ialt ca 40 fra fuldpakken vi ikke kan se med tv boksen efter opdateringen, samt flere ekstrakanaler 🙁 Og det er siden i går.
Med direkte net-kabel lykkes opdateringen på den ene af mine 2 bokse - den anden kommer slet ikke og anmelder, at der en opdatering klar - er det OK - er det nok, at den ene er opdateret ??
Omdømme 7
Badge +6
Det skal være 1.71.08 der skal være på den.
Det nummer siger mig ikke meget - på den opdaterede er der nr 7.6.01-80
På den anden nr 6.0.05-136

Så hvad gør jeg - har nulstillet den ikke-opdaterede uden synlige ændringer.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad er det for en boks.? Det er ikke en Humax, det må være en DSL boks, så hører spørgsmålet ikke til under Kabel TV.
Du har ret - kan du hjælpe alligevel ?😉🤗
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke muligt da det er DSL.
Hej
Det er måske "dumme spørgsmål" jeg kommer med her, men ....
1. Hvordan finder man ud af hvilken version ens boks har nu?
2. Der er endnu ikke kommet en meddelelse om opdatering på TV-skærmen - kan jeg da opdatere manuelt ? - og hvordan gør jeg så det?
3. Mit TV er tilsluttet via wi-fi - i følge tidligere kommentarer giver det problemer ved opdatering ?

Håber der er en venlig sjæl derude, som kan svare ? På forhånd tak
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er Humax boksen, så findes det i system information, er det en DSL boks, så er det ikke relevant i denne tråd, da den er om Humax kabel TV boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)