stereo på bbc brit?

øhm - hvordan slår jeg surround fra på bbc brit - på yousee-/samsung-boksen?

I indstillinger på kanalen kan kun "vælges" surrround :-O

Jeg har observeret det samme på flere af de andre kanaler - men på bbc brit træder det virkeligt tydeligt igennem med lav tale/høj musik når jeg ser Top Gear :-)

9 Kommentarer

Jeg har samme problemer med høj lyd på BBC Brit og Earth - også hos mig er det specielt tydeligt under Top Gear-udsendelserne.

Jeg har forlagt problematikken for YouSee, og de beklagede, men det var sådan det blev udsendt fra programleverandøren, og at det ikke var noget de kunne rette på. De havde i øvrigt testet det på deres test-tv, og de kunne ikke høre nogen mærkbar forskel i lyden.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvis kun der udsendes et DD lydspor, så er der intet at gøre, for at kunne vælge MPEG, så skal der også være et sådan lydspor, har ikke de nævnte kanaler, så kan ikke se hvilke lydformater der udsendes. Har i øvrigt heller ikke YS skrammelkassen.

aunboel skrev:
De havde i øvrigt testet det på deres test-tv, og de kunne ikke høre nogen mærkbar forskel i lyden.

Underligt. Forskellen er ellers til at føle på. BBC Earth er rigtig slem. :)

Logan skrev:

aunboel skrev:
De havde i øvrigt testet det på deres test-tv, og de kunne ikke høre nogen mærkbar forskel i lyden.

Underligt. Forskellen er ellers til at føle på. BBC Earth er rigtig slem. :)

Ja, netop.

Forstod heller ikke, at de ikke kunne høre forskel.

Jeg synes det er ofte, at de inde hos YouSee bare ikke kan/vil se/høre de vi andre oplever.

ok - så ikke nogen umiddelbar løsning  :-i

Tror jeg vil affinde mig med det - og så krydse fingre for at problemet ikke følger med over på den kommende yousee-boks, som vel burde være på trapperne så småt?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

movern skrev:
ok - så ikke nogen umiddelbar løsning  :-i

Tror jeg vil affinde mig med det - og så krydse fingre for at problemet ikke følger med over på den kommende yousee-boks, som vel burde være på trapperne så småt?

Har du prøvet at sætte boksen til stereo? Altså ikke på den enkelte kanal.

Lydproblemet relaterer sig ikke kun til YouSee-boksen. Jeg oplever det også på tv og via web-tv samt app.

Så det må slet og ret være i det signal som YouSee får fra programleverandøren.

jeps - der har jeg den til at stå som standard :-I

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P