Spørgsmål

Startfrekvens

Når jeg opdaterer mit tv (genindlæser kanalerne), som i har beskrevet, bliver jeg ikke bedt om at ændre Frekvensen. Mit tv er et Phillips.
Så jeg naturligvis i tvivl om det er "godt nok" Hjælp???

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Du skal ændre den til 450Mhz.
Jamen, hvordan???? Det er ikke en del af opsætningsmenuen på mit Phillips. Jeg når kun til at indtasye netværksID og så genindstallerer den alle kanalerne.
Badge
Når du er i installation kommer er billede frem hvor der står Start og Indstillinger tryk på den så kommer det frem.
Omdømme 7
Badge +6
Se dette. https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/indlaes-tvkanaler/philips-tv
Præcis!!!!! Intet om frekvensen. Kun netværksid og så INDLÆS. Hvor skal jeg SÅ ændre frekvensen????
Omdømme 7
Badge +6
Har du set videoen hvor det omtales.?
Omdømme 7
Badge +7
Det er en video fra før man snakkede om at ændre frekvens. Er der ikke andre steder på TV, hvor du f.eks. sætter udbyder op, som kunne tænkes at indeholde et frekvens felt?
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at trykke på Start? Jeg prøvede lige på mit Samsung. Valgte automatisk kanalsøgning og trykkede Start. Først her kom en række frekvenser.
Ja, naturligvis trykkede jeg start og den indlæste kanaler. Men INTET om frekvens. Tv´et er nok 7-8 år gammelt.
Du vælger nok startfrekvens, når du vælger land, så prøv med "ukendt" land.
Det er fint radiomanden men ikek altid guider hjælper - eks. min mors Panasonic tv + en ven jeg har som også har en Panasonic kan man kun vælge automatisk ved frekvens jeg har selv Panasonic 4 år gammel ikke samme model som deres, der kan jeg selv skrive 450 MEN ved dem kan man ikke - kan også sige nytårsaften kom alle kanaler tilbage af sig selv ved mig og alle dem jeg kendte, men de to (min mor og en anden ven) skulle autosøge da der stod på skærmen kan ikek finde kanaler tryk OK for søge og så gik den bare i gang - ja hvor man så ikke kunne vælge frekvens kun AUTO men det virkede, men i vores by er det også først 23-2 de slukker gl. frekvens - men hvad så til den tid, der kan hun jo stadig kun vælge automatisk frekvens og ikek 450 MEN måske den er så god det er ligemeget hvad yousee laver om til er det bare AUTO
Omdømme 7
Badge +3
Forslag hvis man ikke selv kan bestemme startfrekvens:

Gør intet nu. Hvis der er sort skærm efter at YouSee har omlagt, så vælg en kanal fra grundpakken - f.eks. DR1 - og lad den stå der i nogle minutter. Hjælper det ikke, så start en scanning manuelt. Se derefter om det hjalp. Måske vises samme kanal nu flere gange, hvoraf kun den ene virker. Kan man slette kanaler manuelt, så slet den uvirksomme kanal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)