StartForfra 20. december kl. 20:45 DR1 virker ikke

Som sædvanligt virker StartForfra ikke rigtigt særlig godt når der sikkert er mange der benytter det.

Hvorfor kan det ikke virke bedre?

5 Kommentarer

Har lige fået min Yousee plus boks og skulle selvfølgelig prøve "start forfra" når nu tv3 sendte Total recall, det virker da ikke en fis!!!!!

Man kan da ikke sælge et produkt på en funktion der ikke virker!!

Har snuset lidt her inde og kan se at jeg åbenbart ikke er den eneste der ikke kan få det til at virke!!!

Er der nogen fif til at få det til af fungere? eller virker skidtet bare ikke??

Steen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Dammeren & valledk

Velkommen til YouSee Forum! :D

Det er naturligvis frustrerende, når det ikke virker når man nu sidder og skal bruge det og selvfølgelig i det hele taget. I skriver ikke, hvad I får af fejlbesked eller noget, så det kan være lidt svært for andre brugere at byde ind med løsningsforslag, så kom gerne med fejlbesked og fejlkode og hvordan fejlen viser sig på skærmen.

Et godt sted at starte vil jeg mene er en gendannelse af boksens indstillinger.

Hvis det ikke hjælper kan I altid tage fat i vores support via følgende side.

/Kasper 

For mig virker det som en klar "server-side" fejl / belastning. Der virker ikke til at være kapacitet nok, men jeg tager måske fejl?

Det giver sig til udtryk som at StartForfra simpelthen hakker i det for til sidst at fryse.

Det er for nyligt også sket d. 15. februar ved TV Avisen kl. 21 hvor jeg forsøgte at anvende StartForfra. Igen: den hakker og fryser til sidst.

hej 

Når jeg prøver at bruge start forfra på boksen så hopper den tilbage til start af programmer igen hvilket jo er godt nok. så kører det et par sekunder og fryser så. Der kommer igen fejlmeddelser, det stopper bare.

Jeg har prøvet det på min Mac og her fungere det fint og min mistanke ligger derfor på at det er boksen og dens software der bare ikke fungere som det skal :-(

i de knap 14 dage vi har haft boksen har det på intet tidspunkt fungeret og det synes jeg ikke er ok, det er jo en af grundene til at vi blandt andet har "købt" boksen.

Jeg skal måske lige nævne at jeg har haft genstartet boksen flere gange og også nulstillet den flere gange :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)