Svar

Start forfra uden TV-Boks ??

Jeg har lige opsagt min TV Boks fordi mit nye fjernsyn har DVB-C/C2 og alt muligt fancy pancy indbygget. Så jeg har opgraderet til kortlæser... 

Jeg HAR fået HBBTV til at virke, hvilket giver mig adgang til en hel del DR indhold..

Men er det muligt at få adgang til 'start forfra' funktionen når man bruger kortlæser ?

Er det noget Yousee arbejder på ?

Jeg tænker at det må kunne lade sig gøre hvis man har Yousee Bredbånd og evt en SmartTV App ???

icon

Bedste svar af joern 4 september 2015, 11:52

MartinKirk skrev:
Jeg har lige opsagt min TV Boks fordi mit nye fjernsyn har DVB-C/C2 og alt muligt fancy pancy indbygget. Så jeg har opgraderet til kortlæser... 

Jeg HAR fået HBBTV til at virke, hvilket giver mig adgang til en hel del DR indhold..

Men er det muligt at få adgang til 'start forfra' funktionen når man bruger kortlæser ?

Jeg tænker at det må kunne lade sig gøre hvis man har Yousee Bredbånd og evt en SmartTV App ???

Til dit første spørgsmål er svaret nej.

Det andet spørgsmål må du stille til YouSee - dette forum er et bruger til bruger forum.

Sidste spørgsmål kan besvares medet nej til en app, men du kan bruge Chromecast.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

MartinKirk skrev:

Til dit første spørgsmål er svaret nej.

Det andet spørgsmål må du stille til YouSee - dette forum er et bruger til bruger forum.

Sidste spørgsmål kan besvares medet nej til en app, men du kan bruge Chromecast.

joern skrev:

men du kan bruge Chromecast.

Ja eller en anden mini pc http://www.edbpriser.dk/computer/mini-pc.aspx?count=10&sort=TotalPrice&rlm=List

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)