Svar

Start forfra og så tryk på tvguide

• Deltager
  • 4 kommentarer
Når jeg har startet en udsendelse forfra, og gerne vil hoppe ind i tvguide, så stopper "startforfra"
Er det ikke en fejl, skulle man ikke kunne lige sætte noget til at optage selv om man ser noget "startforfra"
icon

Bedste svar af mich 16 april 2017, 12:07

Eve, det kommer til at køre, som det har gjort tidligere, du vil kunne trykke på TV guide, lige meget om det er direkte TV, egne optagelser, arkiv eller "start forfra"

Og ja, jeg har manglet funktionen rigtigt meget i en periode (helt uunværdigt, hvis man ser meget forskudt TV) og lige skal tjekke, eller sætte en optagelse over

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hvis det er Humax boksen, så er det ikke en funktion den har.
hvad mener du med det ikke er en funktion den har?
Altså det du siger er at man ikke kan hoppe i tvguide når man ser "start forfra"?.. Burde den så ikke gøre opmærksom på man ser "start forfra", så man ikke afbryder det man ser ?
Omdømme 4
Badge +6
Den kan ikke det du vil, det kan naturligvis komme i en opdatering hvis behovet er der, men den kan det i hvertfald ikke nu.
Ja det har jeg så fundet ud af, man ikke kan, men når man bliver gjort opmærksom på at der er en "start forfra" i gang når man vil skifte kanal, så burde der vel også være en advarsels når man trykker på "tvguide" knappen, så uden videre, bare stoppe udsendelsen...
Omdømme 4
Badge +6
Det er meget svært, faktisk nok umuligt at tænke på alle de måder en bruger ønsker at anvende den på.
Omdømme 4
Badge +2
youhol skrev:

Når jeg har startet en udsendelse forfra, og gerne vil hoppe ind i tvguide, så stopper "startforfra"
Er det ikke en fejl, skulle man ikke kunne lige sætte noget til at optage selv om man ser noget "startforfra"

youhol.

Yousee er godt klar over problemet. Du vil forhåbentlig snart kunne trykke på TV Guide og tjekke TV programmet og evt. sætte et program til at optage, mens du ser "start forfra", arkiv og dine egne optagelser, mens det kører i baggrunden (evt. er pauset) :D:D:
Omdømme 1
Det er da en bug der er kommet i en af opdateringerne, for i starten kunne man da godt se tvguide mens man var i gang med start forfra !!!
Og når man ikke kan spole frem i startforfra, er det jo drøn irriterende og guide knappen burde slås helt fra under startforfra, så man skal trykke tilbage eller stop.
Omdømme 4
Badge +2
Eve, det kommer til at køre, som det har gjort tidligere, du vil kunne trykke på TV guide, lige meget om det er direkte TV, egne optagelser, arkiv eller "start forfra"

Og ja, jeg har manglet funktionen rigtigt meget i en periode (helt uunværdigt, hvis man ser meget forskudt TV) og lige skal tjekke, eller sætte en optagelse over
mich super, tak for brugbart svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P