Svar

Start forfra fejler ved OL udsendelser

Hvis jeg gerne vil se OL fra Rio der har været sendt på DR1 eller TV2 tidligere på dagen eller om natten og vælger start forfra så sker der enten absolut ingenting eller også starter boksen en forkert udsendelse. Jeg har ikke problemer med start forfra på andre udsendelser. Tænker at fejlen måske kan skyldes at alle OL udsendelser starter med "Rio 2016".  Er der andre der har oplevet lignende problemer med start forfra?

icon

Bedste svar af Radiomanden 17 august 2016, 22:15

Du mener vel Arkiv. Det er ikke mulig at bruge Arkiv på OL udsendelserne, det er der ikke rettigheder til.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Du mener vel Arkiv. Det er ikke mulig at bruge Arkiv på OL udsendelserne, det er der ikke rettigheder til.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Hmmm er start forfra og arkiv blevet det samme?
Jeg tror årsagen til, at start forfra (på samsungboksen: udsendelser markeret med << symbol) ikke virker som forventet er, at programguiden ikke er opdateret med ol-begivenhederne enkeltvis.

Det kommer nok engang.

Radiomanden skrev:

Hvordan kan man vide hvilke udsendelser der er rettigheder til at vise i arkivet?? Det er jo ikke meget bevendt med et arkiv, hvis man ikke ved om der er rettigheder til at vise en udsendelse i arkivet og i de situationer netop skulle have valgt at optage udsendelsen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Når man er inde på TV Guiden, og går tilbage i tidslinjen, så er man inde på Arkiv, og når der ikke er et Play ikon, så er udsendelsen ikke i Arkiv, så ganske enkelt at finde ud af.

Radiomanden skrev:
 Når man er inde på TV Guiden, og går tilbage i tidslinjen, så er man inde på Arkiv, og når der ikke er et Play ikon, så er udsendelsen ikke i Arkiv, så ganske enkelt at finde ud af.

Det er desværre ikke korrekt. På de fleste af OL udsendelserne er der et play ikon når man går tilbage i arkivet men enten sker der ingenting når man trykker på play ikonet eller også starter boksen en anden OL udsendelse. F.eks. atletik på DR1 i morges kl. 06.20 når den vælges så går den på LIVE TV på DR1. Og i øvrigt er arkivet jo ikke meget bevendt hvis det kun er bagudrettet at man kan vide om udsendelsen er i arkivet, for så er det jo for sendt at optage udsendelsen

Omdømme 3

Badge +3
Der er ingen Play ikoner på OL udsendelser, der er heller ikke start forfra. Der er ingen forhånd mulighed for at se hvad der vil være i Arkiv, sport vil som udgangspunkt ikke være i Arkiv.

Jeg optager hvad der skal ses, Arkiv er kun et e.v.t Backup.

Kan man spole tilbage i sådan en sportsudsendelse - efter man har stået på kanalen et stykke tid? Boksen optager jo automatisk, når man går ind på en kanal, eller er denne funktion også slået fra?

Omdømme 3

Badge +3
 Der optages intet medmindre du selv stiller den til at gøre det .

Jeg tænker på den midlertidige optagelse, som bokser automatisk foretager, når man går ind på en kanal.

Det giver ingen mening at funktionen skulle været slået fra, men man ved aldrig.

Omdømme 3

Badge +3
 Det sker mig bekendt ikke, har dog aldrig prøvet det, intet behov for en sådan funktion.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)