Sportspakke

• VT
  • Deltager
  • 0 kommentarer
 Jeg har forspørgelse om det kunne lade sig gøre at lave en sportspakke.Jeg er gået ned til mellem.pakken for jeg gider ikke alle de tegnefilmskanaler. Mine børn er flyttet hjemmefra.

Jeg er er godt klar over man kan købe ekstra kanaler men ville være ekstra godt hvis det var en hel sports pakke.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

VT skrev:
 Jeg har forspørgelse om det kunne lade sig gøre at lave en sportspakke.Jeg er gået ned til mellem.pakken for jeg gider ikke alle de tegnefilmskanaler. Mine børn er flyttet hjemmefra.

Jeg er er godt klar over man kan købe ekstra kanaler men ville være ekstra godt hvis det var en hel sports pakke.

Velkommen til YouSee Forum.

Du har formentlig mulighed for at vælge en Bland Selv 10-pakke til samme pris som din almindelige faste Mellempakke.

Bland Selv 10 består af Grundpakkens 25 obligatoriske kanaler (ukodede) og 10 selvvalgte kodede  kanaler, herunder de sportskanaler du ønsker.

Skulle du ønske flere kanaler, kan Bland Selv-pakken suppleres med Ekstrakanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)