Sort skærm efter opdateringen til 1.80 på Humax boksen.

Omdømme 2
Badge +2
  • YouSee Forum Team
  • 262 kommentarer
Kære brugere

Efter opdateringen til version 1.80 på Humax tv-boksen, kan det desværre opleves, at få sort skærm på alle kanaler, som ikke ligger i Grundpakken.

I størstedelen af tilfældene skyldes det at strømmen afbrydes til routeren eller tv-boksen, enten på væggen eller afbryder bagpå udstyret.

Hvis du oplever denne fejl, så anbefaler vi at du prøver følgende:

Sørg for både router og tv-boks er tændt:

1. Genstart tv-boksen på følgende måde:
  • Gå til indstillinger
  • Avancerede indstillinger
  • Tast kode til forældrekontrol, 0000 er standard koden
  • Genstart tv-boks

– Hvis der stadig er sort skærm, gå til punkt 2.

2.Genstart routeren. Når den igen er startet helt op, skal Humax boksen også genstartes.

Vh
Özcan

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hvornår bliver denne (og andre) fejl rettet ?
Jeg er godtnok træt af at genstarte boxene flere gange om ugen når det sker, og jeg tror ikke det hjælper at genstarte router med mindre det er en fra yousee - mit netværk kører fint og skal kræver ikke genstart hele tiden.
Omdømme 5
Badge +1
Den bliver også ret ofte forvirret over internet forbindelse, og skriver der ikke er forbindelse, men jeg kan sagtens starte netflix app og se netflix (på samme box), så det er jo ikke netværket der er galt, men bare softwaren der er forvirret :S
Og når den tror nettet er væk, er der stort set intet der virker såsom den genstart fra indstilling, da den ikke kan godkende koden (0000)
Omdømme 7
Badge +4
Efter at jeg resette min 1 1/2 år gamle boks for nogle måneder siden (ingen gemte optagelser) til fabrik sindstillinger, har den kørt utroligt godt, ikke mindst efter opdatering af 1.80 opdateringen.

Jeg kunne iøvrigt aldrg finde på at afbryde strømmen hver nat til TV boks / router. Kører med høj strømbesparelse, forbrug under 0,3 w.
Omdømme 5
Badge +1
Min står altid tændt !!!
og det hjalp ikke at gendanne til fabriksinstilling på den ene af dem, så jeg vil ikke prøve det på den med 100 vis af optagelser på som jeg gerne vil se.

Ja, undskyld yousee for at jeg benytter mig af at den kan optage :D jeg optager mange ting og ser når jeg har tid og så sletter jeg det jeg har set.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)