Spørgsmål

sort skærm

Badge
det tit at der er sort skærm men med lyd på visse programmer
er nød til at slukke boksen ( den Nye Model) bagpå

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er en kendt fejl, den rammer ikke alle, det undersøges nærmere.
Badge
når vi slukker den tænder den selv igen i løbet af kort tid
Omdømme 7
Badge +6
Den fejl kendes ligeledes, en genstart skulle rette det.
Omdømme 2
Badge +1
Radiomanden skrev:

Den fejl kendes ligeledes, en genstart skulle rette det.

Ja men en genstart er ikke en permanent løsning. Efter kort tid (nogle dage) tænder boksen igen af sig selv.
Omdømme 7
Badge +2
Vedr. bare sort skærm, kan det sommetider afhjælpes ved at slukke boksen med fjernbetjeningen i 10 sec. og tænde den igen...
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet, så kendes fejlen, der arbejdes på en løsning, en genstart afhjælper. Havde selv problemet for et par måneder siden, det er endnu ikke komme igen efter en genstart.
Omdømme 5
Badge +7
Hej nkomann

Det er rigtigt som Radiomanden skriver, at det er en fejl der undersøges nærmere.
Omdømme 3
Badge +1
Er der en løsning på det her eller noget man stadig undersøger nærmere? (Fik lige problemet her i dag efter en genstart - sjovt nok - altså det der burde løse problemet!?).
Omdømme 3
Badge +1
Hmm...det var da lige godt uheldigt. Jeg har ellers ikke haft "sort skærm" problemer. Men nu er den gal igen - det virker til at det er alle ekstra kanalerne (har 20 stk). Grundpakkekanaler virker fint. I dag løser det ikke noget hverken at genstarte eller bare lade boksen gå i stand by og tænde igen.
Omdømme 3
Badge +1
Nu giver den så “No token returner”??

Når jeg forsøgte at genstarte for at få kanaler tilbage.
Omdømme 7
Badge +6
Havde samme problem for kort tid siden, en genstart så var det OK igen.
Omdømme 3
Badge +1
Har genstartet endnu engang ved at slukke bag på...samme problem stadig.
Dammeren skrev:

Nu giver den så “No token returner”??

Når jeg forsøgte at genstarte for at få kanaler tilbage.

I have the same problem. Anyone knows what's going on?
Omdømme 3
Badge +1
Nu kom den på igen...men der er desværre sort skærm stadig på alle ekstra kanalerne. Må have fat i Yousee.
Omdømme 7
Badge +6
Der skrives på FB, at der er nogle tekniske problemer som også vedrører TV boksene.
Omdømme 3
Badge +1
Arghhhhh!!!! Nu er der sorte kanaler igen på mine ekstra kanaler :-( Lige når Woz spiller. I desperation lavede jeg en gendan fabriksindstillinger....men det har ikke hjulpet. DET er crazy, Yousee.
Omdømme 3
Badge +1
Fandt ud af Kanal 5 sender den og da den er en del af grundpakken er der ikke problemer på den kanal. Pyha. Men stadig mærkeligt med de sorte kanaler
Omdømme 3
Badge +1
Alt er forsøgt:

1. Gendan fabriksindstillinger. Virker ikke
2. Genstart flere gange. Virker ikke.
3. Kontakt med Yousee support flere gange mandag. Opdatering sendt med tændt boks. Virker ikke. Opdatering sendt med slukket boks. Virker ikke. Yousee giver op.

Men hurra, nu er ekstra-kanalerne sørme tilbage her til aften. Hvad sker der??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)