Sommerhus - Igen, igen

Jeg er Yousee bruger via min andelsforening -Vi har grundpakken og tilkøber 10 ekstra kanaler som vi kan se via det der kort, amn propper i Tv'et. 

Spørgsmålet: Vi påtænker at købe sommerhus, og vil muligvis gerne have tv derop ( når vi ikke gide at se på hinanden længere :-) )

Vi har set på et hus, hvor jeg kan se at der er satelit-dims, betyder det så at vi kun vil kunne se tv hvis vi tilmelder os et eller via den "dims"?

I min naive fantasi forestillede jeg mig at vi bare kunne tage et kort med fra et vore tv derhjemme og proppe det i tv i sommerhus.

Hvis der kun adgang til tv via den "dims" kan man så få det via Yousee?

Vi er kun tv medlemmer, ingen mobil eller noget :-)

mvh.

U.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 You See er jo Kabel TV, så det fås kun på den måde. Du har med Film og TV Appen de samme kanaler som på TV, så de kan med en Chromecast Streames til TVet. Det kræver at der er internet. Er der ikke det, så må der modtages på anden vis.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee leverer ikke TV via satelit. Satelit TV modtages med en parabolantenne (det du kalder en dims). Yousee kan mig bekendt levere TV via kabel, fiber og telefon. Du går ind på Yousees hjemmeside og prøver at bestille på sommerhus adressen. Så vil du se, hvad de kan tilbyde på adressen. Er der tale om 2 adresser vil jeg tro det skal betales 2 gange (jeg har ikke hørt andet).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)