Som TV-kunde får du fra i dag og frem til 8. maj kanalen Animal Planet

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • YouSee Forum Team
  • 502 kommentarer
Fra i dag og frem til 8 maj får alle YouSee Tv kunder fri adgang til Animal Planet! 

Spørgsmål
& Svar:

Hvor kan jeg finde kanalen?

Kanalen kan ses på kanalplads 150.

Jeg kan ikke se kanalen, den virker ikke – hvad gør jeg?
Har du en favoritliste, så husk at slå den fra eller tilføje kanalen til listen.

Jeg kan slet ikke finde kanalplads 150 på mit Tv – hvad gør jeg?
Kan du ikke finde kanalplads 150, så kan det hjælpe at lave en ny kanalsøgning på dit Tv. Du kan få hjælp til at søge kanalerne ind igen med guiden Lav en kanalsøgning.

Når jeg går over på kanalplads 150 får jeg beskeden ”Intet Signal” eller ”Manglende signal” – hvad gør jeg?

Står der ”Intet signal” eller ”Manglende signal” på kanalen, så skyldes det ofte, at signalet ikke er stærkt nok eller at det er forstyrret. Guiden Sådan forbedrer du dit tv-signal hos YouSee forklarer og fortæller om, hvad du kan gøre for at afhjælpe problemet.

Du kan også læse mere om signalproblemer her  og vores anbefalinger til at løse disse.

God fornøjelse med Animal Planet! :catvery-happy:

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvis man ved sin kanalsøgning har brugt netværks-id 00111 (typisk fordi man har en Bland Selv-pakke), vil Animal Planet HD være på kanalplads 50.

Hvis man ved sin kanalsøgning kun har søgt efter "Gratis kanaler" (som det er muligt at gøre i mange tv og digitale bokse), vil man ikke finde de sædvanligvis kodede kanaler på kanalpladserne over 100. Derfor heller ikke Animal Planet på plads 150.

Hvis man bruger en YouBio Boks til modtagelse af kabel-tv-kanaler, vil man heller  ikke finde kanaler over plads 100. En YouBio Boks (der bruger netværks-id 125) er kun beregnet til at modtage de ukodede kanaler på plads 1-100.

Man finder dog altid synstolkningskanalerne 890-892 fra DR og ca. 20 radio-kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)