Små korte lydudfald på flere, hvis ikke alle kanaler, her i mellempakken?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 248 kommentarer
Det sker på både mit Samsung Es8005 tv, samt på min Samsung BD-F8500 recorder. Og det er ikke noget som hele tiden har været der. Som om det er begyndt i løbet af 2014, uden jeg kan kommer med noget mere præsist.

Er der noget af jer, som oplever små korte periodiske lydudfald på diverse kanaler?

Billede forbliver intakt, som det skal være.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad bruger dutil lyden? Forstærker?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Nej jeg brugen ikke nogen forstærker. Kun "ren" lyd direkte fra kablet og ind i Samsung BD-F8500 først, og så videre til mit tv. Jeg kan høre problemet ved både Samsung optageren og tv'et. Og som sagt, billedet fejler ikke noget, det er helt smooth.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:
Nej jeg brugen ikke nogen forstærker. Kun "ren" lyd direkte fra kablet og ind i Samsung BD-F8500 først, og så videre til mit tv. Jeg kan høre problemet ved både Samsung optageren og tv'et. Og som sagt, billedet fejler ikke noget, det er helt smooth.

Så kan jeg ikke hjælpe dig. Har ingen problemer med lyd til /fra TV.

Har et lydproblem med min Samsung 3126 fra YouSee. Der kommer små lydudfald, når jeg bruger boksens digitale lydudgang direkte i min soundbar. Lydudfaldene er små, men voldsomt irriterende. Bruger nu kun lyden fra TV til soundbar - ingen problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)