Svar

Skift fra fuld pakke til mellem

Hvordan i hulen ændre man sin tv pakke fra fuld til mellem for har nu været igennem alle sider inde på mit yousee og der var ingen mulighed selvom der står at man godt kan. Har desuden os prøve at ringe men får en dejlig vente tone af musik og bliver oplyst at alle medarbejdere er optaget... Du er nu nummer 19 i køen og har været det i 47 minutter....
icon

Bedste svar af Anna 10 oktober 2018, 15:23

Hej Mustang1976

Jeg håber, det går, at jeg lige hopper ind i tråden en gang. :)

Det er desværre ikke helt korrekt, når Radiomanden skriver, at abonnementer kun kan ændres ved at ringe til Kundeservice. Det er korrekt, at det er den almindelige fremgangsmåde, men naturligvis kan det også lade sig gøre at op- eller nedgradere, hvis man sender dem en mail.

Du kan skrive til Kundeservice gennem kontaktformularen inde på vores hjemmeside og ellers er mailadressen kundeservice@yousee.dk. Uanset hvilken kontaktform du bruger, skal du dog være opmærksom på, at kundenummer og træffenummer er meget vigtige detaljer at få med.

Bare så du er forberedt, så ved jeg i øvrigt, at de for tiden har vældig travlt derinde (som du måske også har bemærket på størrelsen af telefonkøen), så mailhenvendelser har lige nu en behandlingstid på omkring en uge.

Anna,
YouSee Forum Team

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
For at kunne ændre på de gamle pakker, så skal det ske via kundeservice, det er kun bland selv pakker man selv kan ændre på.
Har man TV levering via forening, så er det den der skal ske henvendelse til angående ændring.
Jeg har ikke tid til at ringe og vente i op til 40 minutter. Kan man sende en mail
Omdømme 7
Badge +6
Det tror jeg ikke er muligt, det skulle kun kunne gøres via kundeservice.
Ok fedt. Så stopper jeg bare mine betalinger.
Omdømme 7
Badge +6
Der kan spørges på deres FB side, så kan der fås svar på om der er anden måde det kan gøres på.
Omdømme 1
Badge +1
Hej Mustang1976

Jeg håber, det går, at jeg lige hopper ind i tråden en gang. :)

Det er desværre ikke helt korrekt, når Radiomanden skriver, at abonnementer kun kan ændres ved at ringe til Kundeservice. Det er korrekt, at det er den almindelige fremgangsmåde, men naturligvis kan det også lade sig gøre at op- eller nedgradere, hvis man sender dem en mail.

Du kan skrive til Kundeservice gennem kontaktformularen inde på vores hjemmeside og ellers er mailadressen kundeservice@yousee.dk. Uanset hvilken kontaktform du bruger, skal du dog være opmærksom på, at kundenummer og træffenummer er meget vigtige detaljer at få med.

Bare så du er forberedt, så ved jeg i øvrigt, at de for tiden har vældig travlt derinde (som du måske også har bemærket på størrelsen af telefonkøen), så mailhenvendelser har lige nu en behandlingstid på omkring en uge.

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)