Spørgsmål

Skift fra 10 faste til bland selv 10 og 36

For 1 års tid eller mere siden skiftede vi vores faste 10 kanaler ud med bland selv. Det kom aldrig til at virke på vores TV andet end via tilgang fra internettet, men til gengæld kan vi stadig se de kanaler vi havde med den faste pakke. Vi har forsøgt at søge via forskellige Netværks-id med forskelligt resultat til følge, men når vi bruger den anbefalede 111 får vi kun adgang til grundpakken som vi har via vores ejerforening. Nu har vi lige skiftet til 36 og forsøgt at fremsøge de nye kanaler igen med samme resultat......please help?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skrives ikke om der haves TV boks, så går ud fra det ikke er tilfældet, men at der bruges kort og kortlæser, der er korrekt at de så skal bruges net ID 111 så at der indlæses korrekt, alle kanaler kan indlæses hvad enten der er kort eller ikke, men kun afkodes med kort, finder TVet kanalerne.?
Vi bruger kort i Tv'et og når vi søger på Netværks-id 111 finder den 168 digitale :)
Omdømme 4
Badge +1
Hvilket CA-modul bruger I?
undskyld - jeg er ikke en haj til det her.........hvad er et CA-modul?
Omdømme 7
Badge +6
Det tyder så på at der ikke haves et, og derved er det umuligt at se kanalerne.
https://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description
Omdømme 6
Badge +7
NyBruger11 skrev:

Vi bruger kort i Tv'et og når vi søger på Netværks-id 111 finder den 168 digitale :)

Hej NyBruger11

Jeg håber, at du har fået løst problemet og fundet dine Bland Selv kanaler :)

Du skriver, at du har et tv-kort i tv'et, hvilket må antages at være fra YouSee og dermed også en form for en kortlæser - er denne mon også fra YouSee? Du burde dermed kunne indlæse dine Bland Selv kanaler på dit tv.

Her er en vejledning til indlæsning af kanalerne:
Hvordan indlæser jeg tv-kanalerne korrekt på mit tv?

Herefter bør du kunne se de valgte Bland Selv kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)