Skift af valgfrie kanaler

Hvorfor er det så svært at finde ud af, hvordan man gør noget som eksisterende kunde?

Jeg har modtaget en fin mail om, at TCM forsvinder fra Norden. Jeg skal så bare lige skifte til en anden kanal, men det er ikke så ligetil, for jeg kan ikke finde oversigten over mine abonnementer, som der står jeg skal ind under. Så jeg spørger søgefeltet.

Hver gang jeg følger et link for at finde hjælp til at udskifte med en anden kanal, så kommer der ingen hjælp, udelukkende spørgsmål om jeg vil købe dette eller hint. Jeg er SÅ frustreret! Det kan da ikke være meningen, at jeg skal sidde i telefonkø for noget så banalt! Lav nu bare en simpel rækkefølge, som I jo egentlig er ret gode til.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal logges ind på Mit You See, så kan der udskiftes.
Jo tak, så langt er jeg altså med.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad der der af fejl når du er derinde.?

Du skulle gerne få dette billede.
Tak for forsøg på at svare mig, jeg blev sgu træt af det den dag, og er klar til at prøve igen.
Jeg får helt andre billeder frem i dag, men intet der ligner dit. Jeg ved jo så heller ikke, hvordan du er nået frem til det du viser.
Det jeg ser, når jeg går ind på MitYousee og vælger: vis detaljer, er det du ser på vedlagte billede. Linket: redigere kanalerner her, får mig tilbage til selvbetjeningsbilledet og så er jeg lige vidt.

Jeg har mellempakke med valgfri kanaler via min boligforening. Jeg kan ikke vedlægge flere filer, men dér er også et link, der fører ingen steder hen. Jeg kan selvfølgelig vedlægge det i et nyt svar, hvis det skulle være aktuelt.
Håber du kan regne den ud.
Omdømme 7
Badge +6
Der er siden jeg lagde billedet op, komme ny hjemmeside, og den er endnu ikke optimal. Så ring til kundeservice, så kan de hjælpe.
Undskyld ar jeg vækker en gammel tråd til live, men jeg sidder nu, over et år efter, med akkurat samme problem.

Blev bare sendt i ring til reklamer om Bland Selv eller information om at jeg skal have et youseekort. Så sidder nu i telefonkø som nr 19, for noget jeg ellers bare har kunnet gå ind og gøre selv.
Omdømme 7
Badge +2
Har du en boks fra Yousee? Du skal vist tale med dem for at tilmelde dig til Bland selv...
Omdømme 7
Badge +6
Ja, haves der fast pakke, så skal den ændres til bland selv. Derefter kan der skiftes på boks, App og Web.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)