Signalsøgning

Jeg kan ikke søge efter digitale kanaler overhovedet. Jeg får kun 5 analoge kanaler. Men Tv'et i sove værelset har alle digitale kanaler. Begge tv er Samsung. Hvad er der gået galt?

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har du markeret i søgningen, at der kun skal søges Digitalt. Prøv det. Lidt flere oplysninger vil nok også hjælpe os andre.

Jeg har prøvet både digitalt og analogt, og digitalt alene. Jeg har prøvet at markere Yousee som udbyder, og andre. Intet hjalp.
Det hele startede med at, jeg ikke kunne se DR programmerne. Tv 2 og de andre kanaler kunne jeg godt se. Derfor besluttede jeg mig for at lave en ny søgning. Det sletter jo så den gamle søgning og nu er jeg så havnet i denne situation, hvor jeg ikke kan se nogle digitale kanaler overhovedet. Hvis jeg prøver at gå tilbage til fabriksindstilling, så beder tv'et om en pinkode!? Jeg har ikke lavet en pinkode, eller har jeg?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at tilslutte TVet til det andet udtag og lav en ny søgning. Det vil be eller afkræfte en fejl på TVet.

Jeg prøver, men det virker mærkeligt da tv'et i soveværelset bruger samme udtag. Der er ingen problemer med signalerne. Jeg har også prøvet at trække stikket ud til tv'et i soveværelset, for at se om det hjalp. Men nej. Kan det være antennekablet?
Omdømme 3

Badge +3
Det lyder så nu som det er er et defekt TV, derved er det uden for dette forum. Så hvis ikke du kan få billede når tilsluttet hvor det andet er, så må det ene være defekt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal prøve med en manuel søgning.

Netværks-ID sættes til 100

Frekvens: 450000 kHz

Symbol rate: 6875

Modulation: 64

Det hjalp at ændre på frekvensen. Jeg har fundet de digitale kanaler igen, men er tilbage ved udgangspunktet: jeg kan ikke se DR1 og DR2?!
Har også fået udvidet pakken med 10 ekstra kanaler. Disse kanaler er meget svære at se. Der kommer store pixelfejl på skærmen. Hvad kan det skyldes?
Omdømme 3

Badge +3
Pixelfejl, det skyldes dårligt signal.

Det tænkte jeg også, men tv'et i soveværelset fungerer fint-ingen pixelfejl.
Kan det skyldes antennekablet?
Omdømme 3

Badge +3
 Der er i hvertfald et signal problem, det kan sagtens være kablet eller anden del af installationen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)