Spørgsmål

Seriøst? ingen yousee play via antenne foreninger når lortet er gået ned

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hvorfor er der ikke blevet åbnet for yousee play for dem der har yousee via antenne forening?
det er sku da for dårlig service og når jeres tv er gået ned en nytårs aften,

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Alle med You See TV har da adgang, men der er stor belastning på, så der kan være problemer med at få adgang.
Omdømme 7
Badge +3
Ja, både TV og Yousee TV play er gået helt ned her til aften
Nej ikke alle, KUN dem som har købt en pakke ud over den pakke man har som standard via antenneforeningen, jeg er stor modstander af pakker hvor man for kanaler man aldrig bruger og skal betale for det så har ingen pakker ud over standarden.

Her er hvad den skriver til mig når jeg logger in på tv.yousee.dk
"Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee."

og den standard pakke man har hos en antenneforening er åbenbart ikke en pakke da den ikke giver adgang til yousee tv.

Men dr.dk live tv virker da i det mindste for alle :)
Omdømme 7
Badge +6
Grundpakken giver også adgang til Web TV og via Appen.
Det er ikke hvad den skriver til mig når jeg logger ind, så hvis det passer må jeg rive fat i dem,
Muligvis din forening har valgt det fra da de lavede aftalen??? Dét er ikke nødvendigvis yousee's fejl
Tror ikke på det er noget man kan fravælge, man for en standard pakke som alle andre antenneforeninger, og derefter kan man så købe grundpakken hvis man skulle have lyst, men jeg har tv3,tv2 og kanal 5 i standard pakken samt alle drs kanaler så har ikke brug for nogen andre pakker, syntes bare det er billigt af yousee hvis de ikke åbner for alle der har noget hos dem nu hvor det er gået ned på tv.
Omdømme 7
Badge +6
Du vrøvler da rigtig meget, der er ikke noget der hedder standard pakke, det hedder Grundpakke, det er den mindste pakke der fås, så kommer Mellempakke eller bland selv 10 kanaler, derefter er det Fuldpakken eller bland selv 36 kanaler.
Der kan også haves Grundpakke og extra kanaler, eller Grund+Mellempakke og extra kanaler.
Får selv som mange andre You See kunder levering fra Antenneforening, og der fås NØJAGTIGT det samme som hvis leveringen var direkte fra You See.
Omdømme 7
Badge +3
'''Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat------
Tror vist det er dig der ikke har nogen ide om hvad yousee tilbyder, rigtig nok hedder det grundpakken, jeg kalder det så bare for en standardpakke da der er 5 forskellige grundpakker+tillægspakker til antenneforeninger, og jeg har ingen af de 5, jeg har noget som ikke står på siden under tvpakker aka en form for standardpakke (grundpakke uden nogen form for tillæg) og der er ikke noget der hedder mellem, fuld pakke osv. det hele hedder bare grundpakker med diverse tillægs muligheder så som "10 faste tv-kanaler hedder grundpakke+Lille Tillægspakke (via din forening)" en anden mulighed "36 faste tv-kanaler hedder Tillægspakke+Grundpakke (via din forening)" og de 3 sidste muligheder er henholdvis 10, 20 eller 36 valgfrie kanaler + grundpakken
Omdømme 5
Badge +2
Det er den enkelte Antenneforening, der laver hver deres aftale. Både hvad der vedrører sammensætning og priser. Og jo større antal tilkoblinger, jo bedre aftaler og priser.
Længere er den sådan set ikke.
Du skal ha' fat din antenneforening og høre dem om, hvad dit Tv abonnement indeholder, ift. den aftale de har forhandlet på plads.
Sådan hænger det ihf. sammen i vores antenneforening, hvor vi er i alt ca. 10.000 hustande. Ligeså i de andre jeg kender til.

Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P