Spørgsmål

Serieoptagelser m. Humax tv-boks

Omdømme 2
Badge
  • Bruger
  • 7 kommentarer
Jeg ved, jeg ikke er sen første der spørger, men hvorfor pokker kan tv-serier ikke angives med sæson nummer og/eller fortløbende afsnitsnummer.

Jeg følger fx. Fast’n’Loud og Gold Rush på Discovery hvor det er fuldkommen umuligt at forudse om man har set et afsnit før. Pludseligt midt i fx. seneste sæson, afsnit 7, begynder en tidligere sæson at blive genudsendt og pludseligt er der flere sæsoner med afsnit 7 og lign.

Kan man dog ikke snart gøre noget ved dette!

3 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1
Hej cwitt

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar, derfor vil jeg lige komme med et her.

Der er som regel tale om udsender som er i arkiv, efter de er blevet vist på tv. Nogle udsendelser bliver vist på tv flere gange, derfor dukker de op flere gange i arkiv. Gold Rush har episode nummeret markeret med parentes, f. eks Gold Rush(12). Det er korrekt at nogle afsnit fremgår flere gange når man søger, men det er som nævnt fordi de er blevet vist flere gange på tv, og de kommer i arkiv, efter de er vist på tv :)

Özcan, YouSee Forum Team
Omdømme 2
Badge
Det her er ikke et spørgsmål om kanaler i arkiv eller genudsendelser fra samme sæson.

Problemet er at der ofte kører afsnit 1-12 af sæson X samtidigt med af afsnit 1-12 af sæson Y kører. Når hverken YouSee eller producenter angiver sæson nummer i infobeskrivelser, så ender det hele i et stort rod.

PLEASE...lad os få sæsonnummer med i alle infobeskrivelser!
Omdømme 1
Badge +1
Jeg tager din feedback med videre, så vi kan få kigget på det :)

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P