Spørgsmål

Serie optagelse funktionen er ikke intelligent nok - optager forskellige udsendelser

Hej yousee
Jeg prøver at optage tv serien "5. halvleg" på kanal 5 hver torsdag. Problemet er at inden i tv guiden hedder programmet "Nyt Afsnit: 5. halvleg". Boksen tror at serien hedder "Nyt Afsnit" og "5. halvleg" er titlen på et enkelt afsnit. Derfor optager den alt som starter med "Nyt Afsnit", også andre serier som jeg slet ikke ønsker at se.
Det er pænt irriterende, og jeg håber at I vil rette fejlen hurtigt mulig.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er en foreslået forbedring af serie optage funktionen, så det er noget som kan ses frem til i en af de kommende opdateringer.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Radiomanden skrev:

Det er en foreslået forbedring af serie optage funktionen, så det er noget som kan ses frem til i en af de kommende opdateringer.

de kunne løse det ved blot at lade være med at skrive nyt afsnit i guiden samt sæsonafslutning
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Korrekt, det ville da hjælpe på det, men kommercielle udbydere har det jo med at irritere så meget som muligt, er sikker på at de ikke tror at deres seerer har en selvstændig tankegang, og ved hvad der er nyt eller gammelt, så det må jo hellere bankes ind i hovedet på os hele tiden.
Ja jeg ser udsendelser på den kanal, men det er minimalt, det er kun i øjeblikket 2 udsendelser om ugen, så man kan lige holde til det.
I relation til serie optage funktionen, også på kanal 5, oplever vi lige nu problemer med optagelse af de daglige fire afsnit fra kl 13 og frem - boksen melder ganske enkelt at den ikke kunne optage flere af afsnittene. Jeg kan se den bla nforsøger at optage et afsnit både kl 13.05 og 13.10 hvilket jo ikke giver mening da det er samme udsendelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)