Spørgsmål

"Serialnumber not found" på min tvbox

Jeg har sat min nye tvbox ( Humax fra yousee) til mit tv. Da jeg havde fundet mit trådløse netværk, opdaterede boxen og kom med følgende meddelelse. Din box blev ikke genkendt af yousee, kan skyldes forbindelse til yousee. Problem " serialnumber not found. Hvad gør jeg

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er fordi den ikke er aktiveret, det vil den blive på den dato der fremgår af ordrebekræftelsen.
OK. Så venter jeg lige et par dage mere ;) Tusind tak for det hurtige svar.
Hej
Jeg sidder med fuldstændig samme problem/fejlmeddelelse som ovenfor beskrevet.
Min kone fik TV boksen udleveret hos Power i Randers i tirsdags og nu er det fredag aften. Hun fik ikke udleveret nogen ordrebekræftelse. Ej heller nogen information om at vente et bestemt antal dage før tilslutning.
Hvad gør jeg?

Et lille tillægsspørgsmål. Vores TV har kun en enkelt HDMI indgang. Denne indgang benytter vi i øjeblikket til cromecasting og den mulighed vil vi ikke undvære.
Vil vi kunne cromecaste til vores nye TV boks, når denne er koblet på vores 5 GHz netværk?

Venlig hilsen
Michael Pilgaard
Omdømme 7
Badge +6
Det eneste der kan gøres er at kontakte You See for at høre hvornår den aktiveres.
Hvis ikke der er nok inputs på TVet, så må der bruges en Hub så de ønskede enheder kan tilsluttes.
Omdømme 7
Badge +7
Til dit tillægsspørgsmål: Køb en HDMI splitter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)