Spørgsmål

Selvbetjening (stadig) ude af drift: TV-abb oversigt + skift af ekstrakanaler

Hej!

Det er nu et halvt år siden, at jeg selv har kunnet skifte mine YouSee Ekstrakanaler via YouSee selvbetjeningen. Jeg bliver blot mødt med en 'tom' side, når jeg vælger mit TV-abbonnement.

Jeg bruger det rigtig meget, og har ringet nogle gange for at få en opdatering og en forventning om, hvorvidt fejlen snart er løst, men har bare fået en sludder for en sladder og at det er en del af en generel fejl efter sammenlægningen med TDC.

Det 'lyder' nærmere af en sag, som bliver syltet - måske fordi ikke alle kunder bliver ramt? Eller hvad?

BlandSelv-kanaler (og i mit tilfælde Ekstrakanaler) er absolut sjovest, når man selv kan blande dem! Det ligger ligesom i selve begrebet, ikk'.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ring og lav dine ændringer på 70 70 40 40, og husk at sige, at det er fordi du ikke selv har mulighed for at ændre det. Hvis for mange gør det, vil jeg tro Yousee gør noget ved problemet.
Omdømme 7
Badge +6
Hmm. Har lige været inde på siden, der ser ikke ud til at være problemer, der er fuld oversigt på hvilke kanaler der haves og hvilke der kan vælges.
@Slangefar: Den "løsning" bruger jeg allerede, men den er meget ufleksibel, f.eks. er der typisk 20-40 min ventetid på telefonen på de tidspunkter, jeg har mulighed for at ringe ind og det typiske har været at jeg har skiftet ekstrakanaler via mobilen om aftenen, efter telefonsupportens åbingstid. . Jeg har fejlmeldt problemet for mange måneder siden, men bliver holdt hen med, at det er "en del af en generel fejl". Som åbenbart er helt uoverskuelig at løse (eller også er den kraftigt nedprioriteret, hvilket jeg ikke forstår).

@Radiomanden: Og det er også co-ax TV, du har? Eneste lidt 'specielle' ved min linie er: 1: Både co-axlinie med BB som erhverv (betalt) og kobberlinie (betalt). 2: Flytning i august 2016
Omdømme 7
Badge +6
Det er Kabel TV, men det kan jeg ikke se at det skulle have nogen betydning.
Om der er bredbånd eller ikke, skulle heller ikke betyde noget, der er jo seperat betaling for TV og bredbånd.
Har TV via Antenneforening og Bredbånd afregnes direkte til You See.
stenovitz skrev:

Hej!

Det er nu et halvt år siden, at jeg selv har kunnet skifte mine YouSee Ekstrakanaler via YouSee selvbetjeningen. Jeg bliver blot mødt med en 'tom' side, når jeg vælger mit TV-abbonnement.

Jeg bruger det rigtig meget, og har ringet nogle gange for at få en opdatering og en forventning om, hvorvidt fejlen snart er løst, men har bare fået en sludder for en sladder og at det er en del af en generel fejl efter sammenlægningen med TDC.

Det 'lyder' nærmere af en sag, som bliver syltet - måske fordi ikke alle kunder bliver ramt? Eller hvad?

BlandSelv-kanaler (og i mit tilfælde Ekstrakanaler) er absolut sjovest, når man selv kan blande dem! Det ligger ligesom i selve begrebet, ikk'.

Jeg har i oktober tilføjet en ekstra-kanal, og i skrivende stund netop fjernet en fra "ekstra-kanaler". Så hvis du spørger mig, virker siden glimrende.

Har du prøvet fra en anden pc/browser ? Kører du noget adblock-plugin, som kunne spænde ben for at siderne vises korrekt ?

Vh
Thomas
Anatta2 skrev:

Jeg har i oktober tilføjet en ekstra-kanal, og i skrivende stund netop fjernet en fra "ekstra-kanaler". Så hvis du spørger mig, virker siden glimrende.

Har du prøvet fra en anden pc/browser ? Kører du noget adblock-plugin, som kunne spænde ben for at siderne vises korrekt ?

Vh
Thomas

Ja, før jeg kontaktede supporten telefonisk, gjorde jeg naturligvis mit forarbejde.

Browsere: Google Chrome, Microsoft IE9/10/11/Edge og FireFox. Adblock fjernet fra google chrome, men de øvrige har ikke Adblock indlejret, ligesom pop-up blokering er slået fra på alle.
Platforme: PC/Tablet: Win7 32bit, Win7 64 bit, Win 8 64 bit, Win 10 64 bit. Mobil: Android 4.2.2 og Android 5.0.2.

Når jeg vælger "Mit TV", så dukker et display op med 5 'dansende' grønne streger, som blot fortsætter i én uendelighed.

Jeg kan afbryde denne ved at klikke på "Mine TV- og radiokanaler". Men så dukker min gamle adresse op (fra før flytningen) og kanallisten for både TV og radio er TOM.

Som jeg nævnte før, får jeg gang på gang at vide, at mit problem er en del af en generel fejl. Men som jeg kan forstå her på forum, så virker selvbetjeningsfunktionaliteten tilsyneladende for andre. Så derfor har jeg en bange anelse om, at problemet enten er kommet nederst i prioritetsbunken, eller også at Yousee ikke har en hujende anelse om, hvad kernen i problemet er.

Om det så skyldes, at de stadig roder rundt i mit kobberabbonnement (DSL Erhverv) og mit co-ax abonnement (BB = Erhverv, TV = Privat) eller om det er fordi, jeg flyttede midt under sammenlægningen YouSee-TDC Group, ja, det aner jeg ikke.

Men 2nd level supporten kender i hvert fald til problemet som en generel fejl, det er jeg blevet informeret om nu ved adskillige callback-kald.

Nu forsøger jeg bare at bruge YS Forum her til at sparke lidt gang i tingene, I håb om at nogen fra Yousee læser med her. Min kvote af telefontid må ligesom være opbrugt. Især, når jeg blot bliver mødt af en "mur" på nu 6. måned. Det er forstemmende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)