Svar

samsungboksen - tv-arkiv hakker

Er der mon andre end mig der på det seneste har oplevet problemer  m tv-arkiv funktionen?

Billedet pixelerer, fryser og lyden falder ud - i en grad så det er ubærligt.

Den oplagte hovedmistænkte er naturligvis netværksforbindelsen - MEN både de der gratis yousee film og HBO-Nordic kører fint!

icon

Bedste svar af movern 8 november 2015, 12:56

jeg tror nok den virker nu .

jeg formaterede harddisken og gendannede til fabriksindstillinger. 

:-I

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

movern skrev:
Er der mon andre end mig der på det seneste har oplevet problemer  m tv-arkiv funktionen?

Den oplagte hovedmistænkte er naturligvis netværksforbindelsen - MEN både de der gratis yousee film og HBO-Nordic kører fint!

Jeg er ikke helt sikker, men sådan har det været tidligere. Når man ser film via boksen i abonnement, så finder YouSee en kanal til at sende filmen. Det gælder ikke for Arkiv, hvor der er tale om streaming.

ok - så det kunne måske alligevel være min internetforbindelse?

Må lige løbe opsætningen igennem så :-)

I øvrigt har jeg kørt en avanceret modtager test - og får en fejlmelding i qam 30. Er der nogen der ved hvad det betyder?

Omdømme 3

Badge +3

movern skrev:
ok - så det kunne måske alligevel være min internetforbindelse?

Må lige løbe opsætningen igennem så :-)

I øvrigt har jeg kørt en avanceret modtager test - og får en fejlmelding i qam 30. Er der nogen der ved hvad det betyder?

Hos mig er står der 57 ved QAM 30. Der har tidligere være sådan, at QAM 30 viste fejl p. g. a. at QAM 29 viser 0. Der er ingen kanaler i QAM 29.

Jeg ved ikke, hvilke kanaler QAM 30 indeholder. Måske andre her i forum eller selvfølgelig YouSee.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har spurgt YouSee på Facebook om, hvilke kanaler der befinder sig på QAM 30.

Der findes nedenstående kanaler:

Kanal 5 HD
TV2 HD
TV3 HD
DK4 HD

ahh - det forklarer så det halvdårlige signal jeg har på  Kanal 5. :-I

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

movern skrev:

Jeg er ikke helt sikker, men sådan har det været tidligere. Når man ser film via boksen i abonnement, så finder YouSee en kanal til at sende filmen. Det gælder ikke for Arkiv, hvor der er tale om streaming.

Hejsa 

Arkiv på boksen bliver ikke streamet som sådan, men kører også via kanaler/QAM'er frem til boksen :D

Omdømme 3

Badge +3

Kasper skrev:

joern skrev:

movern skrev:

Hejsa 

Arkiv på boksen bliver ikke streamet som sådan, men kører også via kanaler/QAM'er frem til boksen :D

Hvilken QAM? Kan det være 30, som tilsyneladende viser fejl hos trådstarteren?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

Kasper skrev:

joern skrev:

movern skrev:

Hejsa 

Hvilken QAM? Kan det være 30, som tilsyneladende viser fejl hos trådstarteren?

Hej igen 

Arkiv udspilles fra QAM 71-73, så hvis der har fejl på disse ved tunertest, så anbefaler vi at tjekke sin antenneinstallation og eventuelt følger siden Ustabilt signal - Støj på kanalen eller kontakter os via følgende side for yderligere fejlsøgning:D

Jeg vil anbefale at kontakte os via sidstnævnte link i forhold til det beskrevede problem af trådstarter.

jeg tror nok den virker nu .

jeg formaterede harddisken og gendannede til fabriksindstillinger. 

:-I

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P