Spørgsmål

Samsung Yousee boks med HD forringes

Badge
Var ved at få et chok, da jeg åbnede posten i weekenden.

Jeg er ejer af en Yousee Samsung TV-boks den med harddisk. Jeg har købt den og betaler således ikke den månedlige leje.

I weekenden kom der så et brev, hvor de lokkede mig til at købe den sidst nye Yousee boks på markedet og jeg tilmed kunne spare penge.

Det passer jo slet ikke. Jeg skal jo betale månedlig leje af den nye boks. Det gør jeg jo ikke på den nuværende.

Der udover beskriver de en række muligheder som vil ophøre pr. 31. marts 2018 på min Samsung TV-boks. Herunder arkiv og start-forfra. Stort set det eneste der fortsat vil fungere, er at jeg kan optage programmerne.

Kan man det ?????
Jeg mener, de har jo SOLGT mig en boks for år tilbage, hvorpå de slog på alle de muligheder, som de nu vil koble fra. For at lokke mig til at få en ny boks og dermed betale en månedlig leje.

Et andet problem er at jeg for nuværende har den store pakke. Vi har 3 TV i husstanden. Skifter jeg TV-boks går jeg samtidig til en grundpakke og kan vælge op til 36 kanaler. Men så har jeg grundpakken på alle TV og skal til at have 3 TV-bokse. Med mindre jeg vil til at investere i kortlæsere mm.

Det er en ommer Yousee !!

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Jeg tror godt du kan beholde Fuldpakken, men har du 3 nyere Samsung TV kan du nøjes med en ny boks...
Omdømme 7
Badge +6
Den er god nok, der vil ske snart at der lukkes for boksen udover optagelser og Live TV. Det er jo noget siden at den udgik, så det giver da mening helt at holde op med fortsat at understøtte den.
Badge
Radiomanden skrev:

Det er jo noget siden at den udgik, så det giver da mening helt at holde op med fortsat at understøtte den.

Kunne forstå hvis jeg havde lejet den. Men da jeg købte den, blev der ikke nævnt noget om at der kunne blive lukket ned for boksens muligheder.

Du køber jo heller ikke en bil, hvorefter fabrikanten efter et par år kommer og hiver en masse udstyr ud af bilen.
Omdømme 7
Badge +6
Det er omkring en uge - 10 dage siden at jeg læste at der vil blive lukket ned for funktionerne, så det er næppe noget der var aktuelt på det tidspunkt den udgik, og man kunne købe den, og senere bare frit og kvit kunne beholde den.
Omdømme 7
Badge +6
Claus-aagaard skrev:

Du køber jo heller ikke en bil, hvorefter fabrikanten efter et par år kommer og hiver en masse udstyr ud af bilen.

Jo hvis du er uklog nok til at anvende et autoriseret service værksted, som bil producenterne har en finger med i spillet i.
Det gør de med argumentet at din er en gammel model, at der derfor ikke længere findes specifikke reservedele til lige din model og derfor skal mekanikken der er i stykker skiftes totalt ud med noget helt nyt, der så også skal vise sig at være rigtig dyrt.

Hvis du tror at bil producenterne og de autoriserede service værksteder har rent mel i posen, så tager du gevaldigt fejl.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)