Spørgsmål

Samsung tv app

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej Yousee.

Skal lige spørge hvorfor i snører udenom når man har problemer med tv appen?
Det er vel jer der står for app'en og hvorfor er det kun youbio og ikke yousee play også der er på tv'ernes app? I kan vel ikke forvente at vi skal have en tv boks og fylde en esktra hdmi port for at se tv. TV'et har en tuner så stedet for at bruge tid på en tuner så sørg for app'en til tv'erne virker. Og der er også optage mulighed så det behøver folk heller ikke.

Jeg er nok lidt sur også fårdi jeg lejede en film med en kode og hvergang jeg forsøgte og starte fik jeg en fejl besked det er ikke muligt og afspille dette indhold i øjeblikket prøv igen senere.
Og da jeg så ringer til kundeservice og teknisk support får man at vide at i ikke kan hjælpe med mindre problemet er på pc også. Så ikke nok med han ikke kan hjælpe mig så hele januars 2 gratis koder brændt af da app'en stadig ikke virker.

Synes i skulle bruge lidt mere tid på at tingene fungerer og følg lidt med tiden vi har altså ikke brug for flere bokse der fylder.
Tak

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Emin

Velkommen til YouSee Forum :)

Jeg kan se at du mangler svar på dit indlæg, så jeg vil gerne lige byde ind :)

Da du skriver direkte til YouSee skal jeg først og fremmest oplyse om, at dette er et kunde-til-kunde forum. Dette kan du læse mere om nederst på denne side:

https://forum.yousee.dk/velkommen-6/velkommen-til-yousee-forum-9230

Prøv eventuelt at se om der findes en ny opdatering af firmwaren på dit tv og se om det ikke afhjælper problemet ellers håber jeg, at en anden bruger kan byde ind.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)