Samsung smart tv og Yousee play

Efter selv at have rodet med alle tænkelige indstillinger / opdateringer, så er jeg ved at give op på Yousee's smart tv app. Film skal lejes/betales på trods af vi både har Yousee TV og internet, tv kanaler dukker heller ikke op, med undtagelse af trailer og  cmore kanalerne som så heller ikke starter hvis de vælges.

Jeg kan sagtens logge på i appen, men kan se i app at jeg tilsydelande ikke har abonnement. iPad, iPhone og pc er der ingen problemer på, alt virker som det skal, kan det virkeligt passe at smart tv app ikke er inkluderet i samme abbonement som Yousee play på PC og mobil/tablets, eller har Yousee bare droppet at vedligeholde smart tv app?

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Velkommen til forum. Den app, der er på TV, kan jeg godt bruge, men jeg har også YouBio Plus, C More og HBO Nordic. Appen er til YouBio og ikke YouSee Play.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Ulvinn

Velkommen til.

Som Joern skriver, så er denne app lavet med henblik på vores YouBio tjeneste, men dette vil blive ændret snart, så du kan se de film og serier du har i dit abonnement via denne app også.

/Kevin

Omdømme 3

Badge +3

Kevin skrev:
Hej Ulvinn

Velkommen til.

Som Joern skriver, så er denne app lavet med henblik på vores YouBio tjeneste, men dette vil blive ændret snart, så du kan se de film og serier du har i dit abonnement via denne app også.

/Kevin

Betyder det, at jeg kan opsige mit YouBio Plus og så kører videre med C More og HBO Nordic? Så vil jeg p. g. a. mit bredbåndsabonnement se film i abonnement og leje film uden at skulle betale 99 kr. pr. md. for YouBio Plus.

Tak for svar Kevin, jeg gætter på du ikke kan komme med bud på tidshorisont før i har ændringerne klar. Men måske du kan svare på om app'en bliver begrænset i forhold til mobil app, vil det være muligt at se arkiv og tv kanaler? Jeres kundeservice har rådet mig til ikke at få ekstra kort til bland selv kanaler hvis det var til smart tv da app'en kunne bruges i stedet - det er da vidst en sandhed med modifikationer, eller?

Omdømme 1

Badge +1
Hej igen

Nej der er flere film og serier med i dit YouBio plus abonnement, så du vil miste nogle ting hvis du opsiger dette.

/Kevin

Omdømme 1

Badge +1
Hej igen

Nej jeg kan desværre ikke give en tidshorisont, men det burde ske inden for den nærmeste fremtid.

Man kommer ikke til at kunne se tv kanaler og arkiv via denne app som det ser ud nu, så det er desværre forkert information du har fået der.

/Kevin

Omdømme 3

Badge +3

Kevin skrev:
Hej igen

Nej der er flere film og serier med i dit YouBio plus abonnement, så du vil miste nogle ting hvis du opsiger dette.

/Kevin

Vel ikke nogen jeg ikke kan leje? Mister jeg C More kanalerne på Samsung 3126 PVR?

Mine spørgsmål skal ses i relation til, at jeg ikke vil betale 79 kr/md.. for HBO Nordic og 99 kr/md. for YouBio Plus. Ønsker kun at betale for den ene.

Hej Kevin,

Ved du hvornår den nye app er klar?? jeg har nemlig det samme problem

Omdømme 1

Badge +1
Jo der er ingen garanti for at de film som er en del af YouBio kan lejes, da de afhænger af hvilke rettigheder vi har til dem.

/Kevin

Omdømme 1

Badge +1
Hej radulle

Vi kan desværre ikke oplyse en dato endnu.

/Kevin

Omdømme 3

Badge +3

Kevin skrev:
Jo der er ingen garanti for at de film som er en del af YouBio kan lejes, da de afhænger af hvilke rettigheder vi har til dem.

/Kevin

De film jeg kan leje nu, kan jeg vel goså leje, hvis jeg ikke har YouBio Plus eller hvad?

Mit andet spørgsmål om jeg mister C More kanalerne på 3126, svarede du ikke på?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)