Samsung ks8005 - EPG preview

Hej folkens..

Jeg har læst og læst alle de tråde jeg kan finde her på forum vedr. EPG på samsung skærme.

Jeg har forsøgt alle de løsninger jeg kan opstøve, uden held desværre.

Så jeg er meget nysgerrig på om der er nogle Samsung brugere der har fundet den gyldne kilde til at få løst problemet med manglende EPG preview på Samsung tv.

Jeg har et KS8005 (2016 model) og kan ikke få skidtet til at virke.

Jeg har CA modul i tvét, dvs ingen boks og har fuldpakken fra YouSee, ingen ekstrakanaler eller noget andet.

Jeg har lige haft en LG model fra 2016 ligeledes, og der fik jeg det til at virke ved at slette kanaler på frekvens 143 men det virker ikke på Samsung / tizen.

Jeg er nået så langt at jeg får lyden frem når jeg går ind i EPG vinduet, men kun når jeg tænder tv´et første gang efter at jeg har impoteret kanallisten fra USB.

Og når tvét har været tændt i et par minutter så tilføjer den selv de kanaler jeg har slettet igen :/

Håber der er nogen der har regnet den ud :) Det er en meget lille ting, men alligevel virkeligt irriterende at det ikke virker :D

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mener, at du skal slå aotomatisk kanalopdatering fra.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er mange der har at få det til at virke, men har ikkehørt om nogen løsning.

Hvorfor har du en kortlæser i TVet. Du har jo ikke noget at bruge den til, nå du ikke har bland selv/extra kanaler.??

joern skrev:
Mener, at du skal slå aotomatisk kanalopdatering fra.

Jeg har rodet rundt i menuerne, og har garanteret bare overset det. Men ved du hvor jeg gør det henne? :)

Radiomanden skrev:
Der er mange der har at få det til at virke, men har ikkehørt om nogen løsning.

Hvorfor har du en kortlæser i TVet. Du har jo ikke noget at bruge den til, nå du ikke har bland selv/extra kanaler.??

Øv, jeg har også set at det virker i HIFI Klubben, men de kunne ikke hjælpe mig med det, da de sagde at det bare var nogle udbydere der tilbød det og andre gjorde ikke.

Men jeg har jo set at det virker på mit gamle LG tv.

Ehm, det ved jeg ikke, jeg havde yousee boks før, men da jeg skulle af med den troede jeg at jeg skulle have kort i tvét før at det virker? Men det er måske slet ikke nødvendigt? :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kortet er ikke nødvendigt, hvis du "bare" har en af de tre pakker og ingen ekstrakanaler samt bland selv. Har du bredbånd hem C More, kan du kun se de to C More kanaler med kort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)