Spørgsmål

Samsung kabel manglende yousee kanaler

Hej,
Jeg har prøvet at søge på en løsning men synes ikke der dukkede noget op.
Jeg er ny yousee kunde og mit problem er som følgende:

Et yousee kort i kortlæseren sat bag i mit LG = Grundpakken samt alle bland selv kanaler er til stede.

Samme procedure i mit sprit nye Samsung QLED = kun grundpakken, tv'et siger bare at CI+ modul eller smart card ikke fundet.
Spekulerer på om det kan være en fejl i mit nye tv ;-( eller om der kan være andet der spiller ind. Er der fx forskel på de CI moduler man køber ved yousee?

Mvh en frustreret yousee bruger

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, jeg har et TV uden kort, og der kan jeg godt se Grund pakken...
Det kan jeg også men det hjælper mig jo ikke meget.
Omdømme 7
Badge +6
Der er jo ikke det der er problemet, det er bland selv der ikke kan ses.
Er der prøvet at bytte om på på kortlæserne.?
Det er akkurat samme kort og kortlæser jeg har brugt i begge tv :-/
Omdømme 7
Badge +6
Det giver jo ingen indikation på en e.v.t fejl.
Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener?
Altså samme kort og kort læser som fungerer i et LG funger ikke i et Samsung. Lugter det ikke af en fejl i tv'et?
Har læst mig til at der findes både CI & CI+ modul kort. Burde det gøre nogen forskel?
Omdømme 7
Badge +6
Der er ingen forskel på CI+ og CI, medmindre man vil optage, så er der sandsynligvis problemer med CI+.
Hvis begge kort/kortlæser virker i LG TVet, så skal der ses nærmere på hvorfor det ikke virker i Samsung, det kan da være en fejl ved TVet.
Av av. Jeg tænkte nok det var noget i den dur :( For fanden hvor træls.
Jeg har lagt mærke til at den holder til CI modulet sidder meget lidt fast i tv'et, det er som om bagepladen på tv'et sidder for langt ude, eller indmaden er trykket for langt ind.
Jeg må ned i hifi klubben og tage en snak med dem. Tak for hjælpen :)
Jeg har prøvet det samme! Kontaktede YOUSEE kundeservice som lavede en reset på kortet og det virkede et par timer efter. håber det kan hjælpe :-)
Omdømme 6
Badge +7
Hej Kimbo82

Jeg håber at du har fået løst problemet og nu har fået hul igennem til Bland Selv kanalerne på dit Samsung tv :)

Marker gerne bedste svar i tråden så andre kan se hvilken retning de skal gå, hvis de sidder med samme problemstilling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)