Sådan ser den ud den nye Humax fvp-4000t

Vis første besked

62 Kommentarer

Hehe husker stadig den gang man var vild da man havde sådan et her! :D
https://pic2url.dk/ISDNjpg
Omdømme 5
Badge +1
Er det kun mig der har bemærket at den nye box nu vises i tv reklamerne ? Den var med på tv3+ idag
Hvornår mon den så bliver lanceret ?
Omdømme 7
Badge +2
Jeg så lige den nye Boks på en Antenne forenings hjemmeside, men når man klikkede på Linket viste de den gamle Humax boks man kunne få :o
Omdømme 7
Badge +4
Jorn-Hansen skrev:

Jeg så lige den nye Boks på en Antenne forenings hjemmeside, men når man klikkede på Linket viste de den gamle Humax boks man kunne få :o

Hvilken hjemmeside ?
Omdømme 7
Badge +7
Har lige set Humax 4000 boksen på en reklame på Recordere, men når der klikkes på den, så er det Humax 2000 der beskrives.
Omdømme 7
Badge +7
Her er et billede af den fra reklamen på Recordere.

Omdømme 7
Badge +4
Da det er den samme fjernbetjening, kan man godt se, boksen er mindre i bredden end længden på fjernbetjeningen, men jeg tror det er en google reklame, og ikke rekordere.dk reklame, men spændende om der sker noget imorgen
Omdømme 7
Badge +2
mich skrev:

Jorn-Hansen skrev:

Hvilken hjemmeside ?

Vardes side, men de linker nu bare til Yousee's side
edit: Det er ikke Varde men hvor jeg bor, men det må vi ikke afsløre ;-)
Omdømme 7
Badge +7
Det er en fra You See som kommer fra Google, det er ikke nødvendigvis alle der ser den, de kommer jo på grund af de sider man ser.
Den ser ud til at være samme størrelse som You Bio boksen.
Omdømme 7
Badge +2
Men det er samme billede/reklame som Radiomanden har vist her.
Har lige hentet min i dag ved Yousee i Rosengårdcenteret, Odense.

Når man ikke har haft sådan en boks før, så er førstehånds indtrykket helt ok.
Men undre mig over hvad usb porten kan bruges til og hvorfor der ikke er både i/o af antenne ?

Der skulle også være en app, som gør at man kan indstille recorderen til at optage, når man er ude i byen ? Er det "bare" yousee´s film og tv app ?
Omdømme 7
Badge +7
USB kan ikke bruges, der er ikke antenne loop, da Humaxen erstatter Tuneren i TVet. TV App'en bruges til Remote Record, til at se planlagte optagelser, og til at se det der er optaget.