Spørgsmål

Returning af udstyr der ikke er i husstanden?


Vi havde en defekt tv-boks.
Vi fik et teknikerbesøg (8. August) og teknikeren udskiftede vores defekte tv-boks med én der fungerede.

Teknikeren tog så den defekte tv-boks med.


Problemet er at vi nu er blevet bedt om at returnere vores TV-boks, hvilket vi Jo ikke er interesseret i, da vi så ikke kan bruge vores TV-produkt fuldt ud.

Det virker som om der er en tekniker der har kvajet sig og har glemt at fortælle Yousee at han har taget den med igen.

Har andre oplevet et lignende problem og evt. Løsninger på det.

Må indrømme at jeg synes at det er en smule irriterende at jeg skal bruge tid på at ringe til Yousee fordi de har en tekniker der har kvajet sig...

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Eneste grund til, at man ikke laver fejl er, at man intet laver. 😁
Ring eller skriv til dem.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Quarkfritz

Jeg håber at du har fået afklaring her ellers vil jeg som Radiomanden også er inde på, anbefale at tage fat i vores kundeservice så de kan hjælpe med en afklaring :)
Omdømme 7
Badge +6
Der er fejl i dit indlæg Kasper. Jeg har ikke skrevet noget i denne tråd før nu.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Radiomanden

Hov, beklager - jeg mente joern! :) Takker!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)