Svar

Returnering af gammel YouSee boks.

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej herinde.

Jeg har besluttet mig for og beholde den nye boks, som jeg er rigtig tilfreds med.

Jeg har dog ikke fået nogen information om hvad der skal ske med den gamle boks, jeg regner dog med den skal leveres tilbag på en eller anden måde, men hvordan.
icon

Bedste svar af Vilhelm 16 maj 2016, 14:02

TonnyO skrev:
Hej herinde.

Jeg har besluttet mig for og beholde den nye boks, som jeg er rigtig tilfreds med.

Jeg har dog ikke fået nogen information om hvad der skal ske med den gamle boks, jeg regner dog med den skal leveres tilbag på en eller anden måde, men hvordan.

Det er underligt, hvis du i forbindelse med opsigelse af den gamle boks ikke har fået af vide, at du enten kan returnere den eller overtage den for 299 kr. Overtager du den gamle boks, kan den bruges som digital modtager-boks og harddiskoptager og afspiller af optagelser, og vel også til Pause, men dens streamingtjenester (Start forfra, Tv-arkiv, Film m.m.) bortfalder.

Hvis kunden ønsker at returnere en opsagt boks, mener jeg at YouSee automatisk sender en returlabel, så den kan sendes uden portoudgift for kunden. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken til forsendelse.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den kan også købes for tror jeg det er Kr.300, og bruges som extra optager, support ophører.

Ja det har jeg hørt, men hvor og hvordan gør jeg det.

Jeg har 2 "gamle" YouSee bokse:

- Boks 1 skal leveres tilbage.

- Boks 2 skal dattern have på sit værelse, så den vil jeg gerne købe.

--o0o--

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du talt med kundeservice.?

Nej tænkte at svaret kunne fås herinde
Omdømme 3

Badge +3
 Du skal have fat i kundeservice for at ordne det praktiske med køb af den boks du vil beholde, og returnering/ opsigelse af den anden. Går ud fra at du lejer de to bokse.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

TonnyO skrev:
Hej herinde.

Det er underligt, hvis du i forbindelse med opsigelse af den gamle boks ikke har fået af vide, at du enten kan returnere den eller overtage den for 299 kr. Overtager du den gamle boks, kan den bruges som digital modtager-boks og harddiskoptager og afspiller af optagelser, og vel også til Pause, men dens streamingtjenester (Start forfra, Tv-arkiv, Film m.m.) bortfalder.

Hvis kunden ønsker at returnere en opsagt boks, mener jeg at YouSee automatisk sender en returlabel, så den kan sendes uden portoudgift for kunden. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken til forsendelse.

Tak for svaret og jeg kontakter kundeservice.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis en kunde, der har den gamle boks, bestiller den nye boks, ophører abonnementet på den gamle boks ikke automatisk. Abonnementet skal opsiges hos kundeservice, der så sender en returlabel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)