Svar

Rettigheder til HBO Nordic og gratis film

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Jeg oplever for tiden at hver gang jeg forsøger at afspille film eller serier, så meddeles jeg efter cirka et minut at kortet ikke har rettigheder til billedsporet.

Har Yousee Plus og tilkøbt HBO Nordic, som giver præcis samme fejl-melding.

Kedeligt, når man gerne ville starte op med et serie maraton og efterlades med sort skærm.

Mvh

Jan Nielsen

icon

Bedste svar af joern 23 august 2015, 18:01

Dgsdk skrev:
Hej Jørn

Tak for dine råd og oplysning om at support havde åbent.

Da intet hjalp ringede jeg til dem og det var en fejl på kortet, som de nu er gået i gang med a rette.

Mvh

Jan

Hej Jan

Gider du aktivere "Accepteret som køsning"? Så kan andre se, at tråden er løst og samtidig se hvordan.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Dgsdk skrev:
Hej

Jeg oplever for tiden at hver gang jeg forsøger at afspille film eller serier, så meddeles jeg efter cirka et minut at kortet ikke har rettigheder til billedsporet.

Har Yousee Plus og tilkøbt HBO Nordic, som giver præcis samme fejl-melding.

Kedeligt, når man gerne ville starte op med et serie maraton og efterlades med sort skærm.

Mvh

Jan Nielsen

Ring til support på 7070 4040 - åbent i dag kl. 10.00 - 20.00. Du kan dog selv prøve med at ta' kortet ud. Slukke helt for boksen. Tænd boksen og sæte kortet i. 

Hej Jørn

Da intet hjalp ringede jeg til dem og det var en fejl på kortet, som de nu er gået i gang med a rette.

Mvh

Jan

Omdømme 3

Badge +3

Dgsdk skrev:
Hej Jørn

Mvh

Jan

Hej Jan

Gider du aktivere "Accepteret som køsning"? Så kan andre se, at tråden er løst og samtidig se hvordan.

ijeg har samme fejl at kortet ikke har rettigheder til billedsporet.  og de har prøve og ret fejl jeg for den stadig

Omdømme 3

Badge +3
Har du prøvet at ta' kortet ud. Sluk boksen. Sæt kortet i og tænd boksen. Vent lidt inden du prøver igen.
ja jeg har prøvet det en support fra yousee fortal mig jeg skulle prøve det måske jeg skulle prøve en gang til og ser om det virke

nu opleve jeg flere sted hvor jeg går ind i serie mappe der er ikke er nogel afsnit og man bare kun kan går tilbage

yousee har problem med deres server som send serie og film ud jeg  har lige ring ind og siger det har de og de kan ikke find ud af hvor fejl er eller hvornnår den bliv fix/lave det kan åbartbart heller ikke find ud af og skriv det på deres Driftsinformation webside

er andre der har prøve om de kan leje en serie på ens yousee boks men de ikke er der når man kom ind til season 1 er mappe tomt og den fejl  kom op

" der er opstået en fejl i lejefilm "

hos mig har jeg opdage det på disse serie

12 monkeys

alice

carnivale

Dominion

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(