Reset TV-boks

• BOC
  • Deltager
  • 5 kommentarer
Hej

Da jeg tilsluttede TV-boksen så fandt den kun min nabos netværk, han slukkede netværket, men min boks kunne ikke finde mit netværk.

Jeg satte derefter boks og TV ned i kælderen ved siden af mit netværk, og boksen kunne ikke finde mit netværk, og heller ikke min nabos netværk, nu kan den ikke finde noget netværk.  Jeg gav den så netværkeskapel og så virkede det.

Men jeg vil undgå at borde hul i gulv så jeg har fået fortalt at man kan resette, men det hjælper ikke, den kan stadig ikke finde trådløs netværk eller andre netværk.

Så hvad gør jeg? 

Hvis jeg skal borde så kan jeg ligeså godt skifte til andet selskab og aflevere boksen.

Hilsen Bo

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dit trådløse net skal være 5 GHz ellers kan boksen ikke finde det.

Hej 

Netværk er 5. Det er en d-link.

Hilsen Bo

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis det er 5Ghz net du har, så skal boksen kunne finde det, er den del af dit netværk aktivt.? Har andre enheder forbindelse på det.?

Hej

Ja, min tablet og telefon virker oppe i stuen hvor boksen står. Min PC står i kælderen, den bliver langsom når den står i stuen.

Hilsen Bo

Omdømme 3

Badge +3

BOC skrev:
Hej

Ja, min tablet og telefon virker oppe i stuen hvor boksen står. Min PC står i kælderen, den bliver langsom når den står i stuen.

Hilsen Bo

Fint nok, men du kan se på dine enheder, om dit netværk er med 5 GHz eller 2.4 GHz.

Hos mig er 2.4 GHz xxxx og 5 GHx er xxxx_5GHz

Hej

Jeg har D-link som netværksboks, og du fortalte det var 5 Ghz.

Hilsen Bo

Omdømme 3

Badge +3

BOC skrev:
Hej

Jeg har D-link som netværksboks, og du fortalte det var 5 Ghz.

Hilsen Bo

Den model af D-link, du tidligere spurgte om, er 2.4 GHz og 5 GHz. Den skal være opsat til 5 GHz. Er den kun opsat til 2.4 GHz, så kan boksen ikke se det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er ingen der ved i denne tråd som har skrevet at den har 5 GHz, der er skrevet at den skal være det for at kunne bruges til boksen.

Hej

Nej, det var i en anden tråd, undskyld.

Hilsen Bo

Omdømme 3

Badge +3

BOC skrev:
Hej

Nej, det var i en anden tråd, undskyld.

Hilsen Bo

Jeg kan godt huske, at jeg svarede dig i en anden tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)