Spørgsmål

Radio efter 01/01 2017

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil gerne hvor meget min fuldpakke falder i pris når nu alle radio kanaler forsvinder fra januar 2017.? Svar udbedes.
Venlig hilsen
Flemming R. Jensen

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan bruger forummet ikke svare dig på. You See har vist heller ikke på plads endnu hvor meget det bliver billigere, hvis det bliver billigere.
Ja så vidt jeg kan se på den mail jeg lige har modtaget så STIGER pakkeprisen.....selvom det modsatte burde være tilfældet...Så det bliver nødvendigt at investere enten i en ny dab radio...eller en dab adapter til det eksisterende stereoanlæg hvis man fortsat vil høre radio...Så her er logikken åbenbart omvendt...service forringelse men højere pris...Forstå det hvem der kan...
Omdømme 7
Badge +6
Der kan jo fortsat høres FM, der skal bare en anden antenne på.
Bevares, det har du ret i, men jeg kan ikke sige mig fri for at være af den opfattelse at det er at påtvinge youseekunder en udgift i forbindelse med lukningen af FM signalet...
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo nok i de fleste tilfælde en minimal udgift. Derudover, så vil det stadig være på DVB-C, det røres der ikke ved.
Omdømme 7
Badge +7
Yousee har tilbudt en gratis antenne som en form for kompensation. Jeg er ikke klar over om de gør det mere. Søg på google!
Omdømme 7
Badge +7
https://yousee.dk/nyhedsbrev/fm_signal.aspx
Om udgiften er minimal kan der jo ikke generelt gives et endegyldigt svar på - det er noget der har betydning for den enkelte og som på en eller anden måde er en påtvunget udgift. Jeg ved godt der i dette forum skal passes på der ikke går politik i den....men jeg kan ikke undslå mig fornemmelsen af at det er en beslutning truffet på et højere sted som så bare bliver fremlagt som et "take it or leave it" dekret. Måske er det for de fleste blot en ubetydelig - og uundgåelig - ting, og jeg er et stykke hen ad vejen for så vidt enig - men dog kan jeg ikke lade være med at synes det er lige at stramme den en tand for meget
Omdømme 7
Badge +6
Beslutningen er jo taget af den årsag at der skal udvides på internettet, og det kan kun gøres når FM frekvenserne lukkes.
Polish a turd....It's still a turd
Omdømme 7
Badge +6
Hvad vil du helst have, godt Internet, eller Radio.? Det valg burde ikke være svært.
Hvis jeg vælger en gratis antenne, vil jeg jo ikke længere modtage radio fra YouSee, men "gennem luften" og skal derudover "pryde" min stue med en uønsket "dims".
Så skal min pakkepris da også falde.
Hvis jeg vælger en gratis antenne, vil jeg jo ikke længere modtage radio fra YouSee, men "gennem luften" og skal derudover "pryde" min stue med en uønsket "dims".
Så skal min pakkepris da også falde.
Og mit valg mellem internet og radio er nemt - radio (har internet fra en anden leverandør)
Jeg støtter fuldt ud, at Yousee's beslutning om at lukke for FM signalet er TÅBELIG, grænsende til det uanstændige for de hundredetusinder der stadig anvender fornuftige kvalitets lydanlæg, f.eks. fra B&O.

Mere båndbredde? - Ja men til hvad? Skal vi nu have endnu flere reklamefinansierede hjernedøde sportskanaler. Det har vi absolut IKKE brug for.

Er der nogen der kender velfungerende alternativer til Yousee? - Jeg skifter gerne.
Har modtaget og monteret Youses gratis stueantenne og signalet er, som forventet elendigt.
Masser af støj på DR kanaler og selvfølgelig lille programudvalg.
Blot til orientering.
Omdømme 7
Badge +6
Der kan ikke forventes meget af en ting der koster under tyve kroner.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)