Spørgsmål

Programmering af fjernbetjening forTV-box (Humax)

Jeg har tidligere kunnet programmere denne til at kunne tænde/slukke, skrue op/ned for lyd og sågar også tænde for min dertil hørende surround-forstærker.

Dette kan jeg ikke mere, er der nogen der kender til det?

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke mere.? Hvad er ændret.?
Intet hos mig, men Yousee havde jo en større software-opdatering for et stykke tid siden
Omdømme 7
Badge +6
Opdateringer til boksen har intet at gøre med Remotens funktioner.
Ja såå? Hvad gør jeg så?
Omdømme 7
Badge +6
Nulstil og sæt den op igen. Der kan næppe gøres andet.
Det har jeg gjort adskillige gange. Man hvilken slags nulstilling mener du? Jeg har prøvet den med at tage strømmen og tænde igen efter et stykke tid.
Omdømme 7
Badge +6
Det har jo heller ikke noget at gøre med nulstilling af Remoten. Følg vejledningen.
Øhh, er der er en vejledning for remoten??
Åhh nu ser jeg at du mener det med koden 1000. Det er prøvet
Omdømme 7
Badge +6
Ja den må jo være brugt da Remoten blev sat op til dit TV, der står den kode der skal bruges til TVet og til en e.v.t. nulstilling.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/fjernbetjening-til-yousee-boksen/opsaet-fjernbetjening
Har set den og prøvet stort alt og brugt mange timer på det
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det har virket og ikke gør det nu, så har jeg ikke nogen forslag til hvad problemet kan være. Den jeg har blev sat op på dag 1 for over 1 1/2 år siden og der er ikke noget i vejen.
Kan du prøve at sætte den op igen og se om du når til samme problem som mig?
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har det princip, at når det virker som der skal, så gøres der ikke noget før der opstår en fejl.
Ærgerligt, jeg troede at du var proff. Dette lille forsøg kunne være meget nyttigt for mig.
Omdømme 7
Badge +6
Der er på ingen måde nogen garanti for at det vil virke hos dig, selv om det virker her med en omkodning. Derfor giver det ingen mening at gøre det.
Har lige fulgt anvisningen og det vrikede. Mit TV står ikke i oversigten, så jeg brugte, Hvis-dit-TV-ikke-er-p-listen vejlednigen.
Omdømme 7
Badge +6
Som udgangspunkt skal det så absolut virke, der er dog skrevet om diverse fabrikater hvor det ikke er lykkedes at få det til at virke. Derefter skrevet om Samsung, har et selv og det virker, Sony og Panasonic og discount mærket Prosonic.
Tak til begge uden at opnået noget resultat. Mit TV er af mærket LG, købt for under 2 år siden. Har programmeret det for 1 1/2 år siden som Radiomanden, men nu kan det ikke lade sig gøre. Det gør dog indtryk på mig at gand har afprøvet det i dag og det virker. Tak for det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)