Spørgsmål

Problemer med TEKST TV på KANAL 4 og FRANCE 2 og TV5 MONDE (frankring)

• ks6
  • Bruger
  • 6 kommentarer
EFTER AT HAVE KÆMPET (hele dagen for at finde ud af at loge ind) LYKKES DET (endeligt langt om længe) AT LOGE IND (på yousee forum som jeg er henvist til af kundemedarbejderne der styre deres facebook side) PROBLEMET ER

JEG ER BLEVET KASTEBOLD (mellem yousee og sony der begge bliver ved at skyde skylden på den ande) SAGEN ER :

JEG (som har et SONYtv fra 2012 og som modtager signal fra yousee) IKKE har KUNNET SE TEKST TV PÅ KANAL 4 SAMT PÅ DE FRANSKE KANALER (siden starten af januar)
MIN MOR (som bor andet sted i samme by har et andet TV end mig og som også er på yousee) KAN GODT SE TEKST TV PÅ KANAL 4 (de franske kanaler har hun ikke så ved ikke om hun har problemer der)

JEG HAR PRØVET (ny) KANALSØGNING (det har ikke hjulpet) JEG HAR PRØVET AT INSTALER NY SOFTWAER (det har ikke hjulpet) JEG HAR PRØVET AT FABRIKSGENINDSTILLE (det har ikke hjulpet) SONY danmark

SIGER DET ER HOS YOUSEE fejlen LIGGER (det samme siger det reperationsfirma som sony henviser til de mener det er noget af sonys softwaer der ikke kan kommuniker sammen med YOUSEES så det er ikke en fejl i selv APPARARTET når jeg kan se tekst på alle andre kanaler)

YOUSEE siger (efter de--idag--har været og teste signalet ved at sætte en ledning fra min væg og til deres monitor og sagtens kunne få TEKST TV frem) AT DET ER MIT FJERNSYN

JEG (som ikke vil skyde skylden på nogen af dem) MENER ET ELLER ANDET STED MÅ FEJLEN VÆRE
OM DET SÅ ER HOS YOUSEE eller SONY (eller--som værkstedet sony henviser til--yosees teknik og sonys softwaer der ikke kan sammen) VED JEG IKKE

VIL BARE GERNE HØRE OM NOGEN (her) HAR ET BUD

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Måske en fejl i firmwaren på TV'et, for det ville ikke være første gang når det kommer til Sony, hvor de så har været nød til at udgive en ny firmware, som man eks. kunne downloade fra deres hjemmeside og så opdatere ens TV med via USB.

Men blot til info ang. Kanal 4 og Kanal 5, så lukker de alligevel for deres Tekst-TV på kanalerne her den 28 Februar.
TAK PER (for forslaget) MEN NEJ

SOM JEG SKRIVER (i mit første indlæg) HAR JEG LAGT NY SOFTWAER (det du kalder firmvare) IND DA DET VAR SONYS (første) BUD

DA HVERKEN DET (eller fabrksgenindstilling) HAR HJULPET

HAR SONY (da de holder på problemet ligger hos YOUSEE og YOUSEE--efter teknikeren har været med måleudstyr og god kunne få teksttv frem på sin skærm ved at sætte et kabel fra min væg til sit måleapparart--SIGER det er mit apparart) HENVIST TIL VÆRKSTEDET (der udføre deres reperationer) OG

VÆRKSTEDET SIGER (som sony) AT DET IKKE ER MIT APPARART
MEN (mender de uden at være helt sikre dog er de sikre på det ikke er mit apparart)

AT DET ER YOUSEES TEKNIK og SONYS SOFTWAER der IKKE kan ARBEJDE samme OG (siger værkstedet) HER HJÆLPER DET IKKE AT INDSTALER NY SOFTWAER (med mindre sony først ændre softwaer hvor den--på det område--ikke kan med yousees teknik eller at yousee ændre teknik)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)