Spørgsmål

Problemer med optagelser på Humax boks

Omdømme 3
Badge
  • Udforsker
  • 29 kommentarer
En planlagt optagelse var i gang. Manglede en masse programinformation og kom til at genstarte boksen. Optagelsen fortsatte derfor ikke og jeg kan ikke få lov til at optage resten.
"Du har allerede optaget en del af dette program. Slet denne optagelse, for at optage påny" er beskeden jeg får når jeg prøver. Så endte jeg med de sidste 25 minutter ud af 75. Det problem havde den savnede .(jeg er hørehæmmet) gamle boks heller ikke.

Et andet problem er når en live udsendelse går over tid og der ikke er nogen programinformation bagefter så kan det ikke optages. Det kan da ikke være rigtigt at man ikke bare kan trykke optag når man vil og så optager den til når man stopper den.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er korrekt, er der en del optagelse, så kan den ikke startes på ny, da der så er 2 "Filer" med samme navn, og det kan den ikke.
Der kan ligges extra tid til på optagelse, 5, 10, 15, 20 og 25 som vist er det højeste, der gælder så for samtlige optagelser, kan ikke stilles individuelt.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det er korrekt, er der en del optagelse, så kan den ikke startes på ny, da der så er 2 "Filer" med samme navn, og det kan den ikke.
Der kan ligges extra tid til på optagelse, 5, 10, 15, 20 og 25 som vist er det højeste, der gælder så for samtlige optagelser, kan ikke stilles individuelt.

Mine serie optagelser har nøjagtig samme navn, så det burde kunne lade sig gøre.
En hd optager bør kunne optage manuelt. Humax er den eneste jeg kender som åbenbart ikke kan. Har haft 4 tidligere og de kunne alle og den seneste var yousee samsung som vi hørehæmmede stadig savner
Omdømme 7
Badge +6
Der er sikkert på serier et afsnit nummer, og så er det ikke samme navn.
Der vil ikke komme manuel optage mulighed på den.
Uanset hvordan det vendes og drejes, er det sjusk / ikke gennemtænkt. Det er meget nemt at kode sig ud af problemet med ens filnavne, så det er ikke der, problemet ligger.
Omdømme 3
Badge
Der er ikke nogen serienumre på den serie jeg optager. Navnet er det samme på alle 29 optagelser jeg har på den.

Så opdagede jeg lige et nyt problem. Yousee lukkede for alt tirsdag kl. 01.00 til 15.00 hos mig i Brønshøj/Nordvest grundet opdatering. I det tidsrum opdagede jeg at jeg ikke kunne jeg ikke se mine optagelser på boksen, fordi jeg ikke havde internet. Hvad skal jeg med internet for se min harddisk ? Det har jeg ikke oplevet før på denne boks, og det bør ikke være sådan.

Mistede kortvarigt netforbindelsen i dag onsdag og der kunne jeg ikke se mine optagelser igen
Omdømme 7
Badge +6
Som det er nu, så er der ingen funktion på Humaxen når der ikke er netforbindelse, det eneste den kan er at modtage TV, alle andre funktioner kræver netforbindelse.
Den vil dog med planlagte optagelser udføre disse uden netforbindelse, forudsat at den ikke har været slukket.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)