Problemer med mute-funktion

Hejs@

Jeg oplever at når jeg trykker på mute-knappen virker den ganske som forventet

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Er det Humaxen eller TVet den justerer lyden på.?

Det er jo selvfølgelig boxen's signal, idet jeg trykker på boxen's knap ;-)

Det skal lige nævnes at nogle de fleste gange, når jeg trykker mute og derefter un-mute lige efter, så er der ingen problemer..

"fejlen" sker først når muteknappen er aktiveret lidt flere sekunder.

Igen, jeg syntes at de må være en fejl !?! ( syntes ihvertfald at det er irreterende at skulle skrue op for lyden på den måde, på alle andre maskiner fungerer muteknapper jo ikke sådan...

Mvh

Kenneth

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, det lyder ikke godt, men var det nødvendigt at lave en ny tråd med samme navn som den gamle med ønsker til den nye boks?

Det var heller ikke meningen, og jeg syntes også at jeg gik rigtigt frem !?!

Yousee forum/tv/kabeltv/Ønsker til den nye boks...

Gik også ind i den tråd du sikkert henviser til, gik frem til sidste indlæg, og klikkede på "stil et spørgsmål" men så selvom jeg var logget ind så kom jeg frem til der hvor jeg skulle vælge hvor jeg ville stille det spørgsmål !!

Og derfor kom det frem på denne måde :-/

Mvh

Kenneth

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Erniewhoels og Joern,

Det lyder meget mystisk med fjernbetjeningen. Jeg har selv lige testet på vores udstyr, og her fungerer mute-knappen efter hensigtigten - altså, når man unmuter er lydniveauet det samme som før man mutede. Jeg har ligeledes testet funktionen, ved at mute i længere tid og derefter unmute.

Umiddelbart er dette ikke en problemstilling jeg har hørt om før, men hvis du ikke allerede har gjort det, så forsøg at genstart tv-boksen. Dette kan ske i:

Indstillinger --> Avancerede Indstillinger --> Genstart.

Hvis det ikke løser problemet, så kan du forsøge at gendanne til fabriksindstillinger. Denne funktion ligger samme sted som genstart. Du skal dog være opmærksom på, at  dette vil slette optagelser, indhold på "Min Side" og personlige indstillinger.

Meld endelig tilbage, om det skulle løse problemet :)

PS: Jeg har omdøbt tråden til "Problemer med mute-funktion", så vi kan kende forskel på de forskellige tråde.

Venlig hilsen

Nikolaj

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Kan hellere ikke se et problem med mute, hverken når funktionen bruges direkte på boksen, eller når den bruges til TVet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Trådstarteren skulle prøve at skrue op på fjernbetjeningen for at se, hvor den står.

Boksen kan sagtens regulere lyden - som jeg går ud fra at du får fra TV'et - men måske er problemet boks/TV.

Styrer boksen også dit TV?

@Joern

lyden ER skruet helt op på boxen af trådstarteren, og det er derfra lyden/signalet går op i tv'et.. så når jeg trykker på mute på boxen, så vil lyden selvfølgelig også blive mutet på tv'et, det er jo ligesom meningen.

At andre ikke oplever problemet betyder jo ikke at jeg ikke oplever det..

og 
  •  jeg genstarter ret tit boxen, og det har ikke løst det. Jeg har I DEN GRAD iøvrigt ikke lyst til at geninstille fabriksindstillingerne, og derved miste alle mine optagelser !!!! så hellere leve med den lille fejl ;-)

Mvh

Kenneth

• Omdømme 3

Badge +3
     Har du prøvet at bruge den til at tænde/slukke og justere lyd på TVet.? Hvordan opfører den sig så.

Hej igen,
    For ikke at være for hurtigt ude, har jeg ventet til idag...
    Problemet oplever jeg ikke længere :)
    Jeg har ikke gjort andet end at genstarte ( hvilket jeg gør dagligt ) og så selvfølgelig downloade de opdateringer der kommer.
    Men hos mig er problemet nu ihvertfald løst, hvilket jeg er glad for :)
    Mvh
    Kenneth
    Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
    Hej Kenneth,

Super, at problemet har løst sig - og mange tak for tilbagemeldingen :)

Det kunne godt tyde på, at en opdatering måske har løst problemet - du må endelig vende tilbage, hvis der skulle opstå noget igen. Du kan også markere dit seneste indlæg som "bedste svar", så det kommer op i toppen af dit indlæg - bare så andre brugere hurtigt kan se, hvad der løste det :)

Vh

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P