Problemer med Denver boks DVBC-122CI


Omdømme 1
Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer
Vi har opdaget at nogle Denver Tv-bokse kan opføre sig lidt specielt efter vores kanalomlægning. Det drejer sig om modellen DVBC-122CI.

Den begynder at genindlæse kanaler hver gang man slår over på TV3+. Denver er klar over problemstillingen, men de ved i øjeblikket ikke hvad det skyldes.

Det kan dog løses midlertidigt på følgende måde:

Tryk på MENU på fjernbetjeningen.

Tryk pil til højre hen på 6. topmenupunkt (det hedder SYSTEM og ligner noget værktøj der læner sig op af hinanden).

Herinde vælges ”autoopdater kanaler” og den skal slås over på FRA.

Bemærk at dette vil gøre at boksen ikke opdateres automatisk ved kommende kanalændringer.

[img]408i72F64F0D719163D3.jpg[/img]

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Det er altid en god idé at deaktivere automatisk kanal opdatering på diverse TVer og bokse, da det medfører "utilsigted" opførsel, der er skrevet om det på diverse fora.
Det er meget fint. Men efter boksen har lavet denne fejl vil den nu ikke indlæse mere end halvdelen af kanalerne. Vi kan ikke finde bla. Zulu, 3, Chalie, 4, 6 og mange flere. Kan I hjælpe os med hvordan vi får det løst igen det skete efter Signal arbejdet d. 29/5-17. Vi gjorde som vi gjorde sidst, hvor det virkede perfekt... det gør det ikke nu!!!
Badge
Hej

Det kan være en god idé, at du lige opdaterer startfrekvensen :)

Du kan se hvordan du gør http://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/indlaes-tvkanaler/generel-indlaesning-af-kanaler

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)