Spørgsmål

Problemer med arkiv og pausede programmer

Jeg kan ofte ikke afspille programmer fra arkivet. Der kommer ingen fejlkode - blot en tekstbesked hvor der står
"Der skete en fejl.
Indholdet kunne desværre ikke afspilles".

Har desuden ofte problemer med at både afspilning af programmer fra arkivet og afspilning af programmer jeg har pauset, hakker

2 Kommentarer

Jeg har samme problem med arkivet. Synes bestemt ikke det arkiv er meget bevendt når det kun er ganske få udsendelser der rent faktisk kan afspilles. Og man ved rent faktisk heller ikke om en udsendelse der eksempelvis sendes om natten efterfølgende vil kunne afspilles fra arkivet. I den situation er man nødt til at optage udsendelsen.

Har i øvrigt også tit problemer med start forfra, hvor udsendelsen simpelthen ikke vil starte forfra.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Om noget kommer i arkiv eller ej bestemmes af Yousee, og om Yousee har de nødvendige rettigheder til at gøre det. Om "start forfra" også har noget med rettigheder at gøre, aner jeg ikke.

I bør fortælle med hvad der ses, og om der bruges kablet eller trådløs forbindelse.

Vi bruger af og til "Yousee TV og film" app på mobil og tablet, og har ikke opdaget det hakker eller afbrydes, da Yousees software tilsyneladende først begynder at spille, når en en pæn del er hentet fra Internet. Det eneste problem, vi har opdaget, er at det nogen gange ikke virker med Chromecast. En del anden software vi bruger driller med Chromecast, så vi gør ikke så meget ud af det problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)