Spørgsmål

Problem med Yousee App og Chromecast

Igennem lang tid var jeg supertilfreds med Yousee App`en og streaming til min chromecast. Sidste jul kom drillenisserne imidlertidigt på besøg og hver gang man skulle skifte program stod den og tænkte i evigheder. Alle andre Apps fungerer perfekt, og Yousee fik da også efter 3-4 måneder rettet op på det så det kørte sådan nogenlunde. Ved store begivenheder såsom landskampe fejler den altid, igen i dag hvor der er håndboldkamp fungerer det igen ikke. Den står bare og kører rundt med “connection hjul” på skærmen.
Alt er opdateret, nyeste App ver. Og IOS - og vi har prøvet flere enheder.
DR, netflix og youtube har altid kørt perfekt og netværksforbindelsen er top - problemet er højst sandsynligt Yousee App’en eller serveren bag den.
Jeg må endnu engang indrømme at jeg er mega træt af at betale i dyre domme for noget der åbenlyst er så ustabilt.
Venligst Johnny

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Johnny

Der er desværre ikke sket så meget i tråden her siden sidst.

Det er selvfølgelig ikke optimalt det du beskriver her, og jeg kan godt forstå, at du synes det er lidt irriterende :(

Nu har jeg prøvet at lave en test for god ordens skyld herfra, og det er fra iPhone, og jeg kan ikke genskabe fejlen. Den går fint på, og skifter kanal uden problemer. Vi har endvidere ikke haft nogen generel fejl registreret i søndags.

Jeg håber ikke at du fortsat oplever udfordringer ellers er du velkommen til at vende tilbage.
Det samme sker hos mig, den står også og tænker i evigheder, eller også kører den lidt og går så i sort. Vi har både prøvet det fra Iphone og Android. og jeg har skiftet over på 5 G istedet for 2.4. Det ændrer heller ikke noget
Har også afindstalleret ap'en og indstalleret den igen

Neflix virker fint, det er der aldrig problemer med

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)