Prisstigninger - Fuldpakke 20 kr - Grund og mellempakke 10 kr.

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 35 kommentarer
BT.dk skrev:

Yousee kaster sig om halsen på streamingtjenester

De nye tiltag betyder en række investeringer for Yousee. Det betyder også, man skruer priserne op. En fuldpakke stiger således med 20 kroner per måned, mens grund- og mellempakken stiger med 10 kroner per måned.

https://www.bt.dk/erhverv/yousee-kaster-sig-om-halsen-paa-streamingtjenester

http://www.business.dk/digital/det-bliver-dyrere-at-vaere-yousee-kunde-fra-nytaar

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er til nytår. Alt stiger så hvorfor ikke TV kanaler.
Omdømme 7
Badge +6
Med den pris stigning, der bliver det mere og mere attraktivt for mit vedkommende med at skifte min internet fra Yousee til Kviknet.
Allerede på nuværende tidspunkt kan jeg få en DSL hastighed der er næsten dobbelt så høj for kun en 20'er mere om måneden end hvad Yousee forlanger for den 20/2 jeg har.
Omdømme 7
Badge +7
Nu var det et svar alene for TV. Hvad bredbånd kommer til at koste ved jeg ikke. Betaler 269 kr./md. for 100/20.
Omdømme 3
Kan man sige andet end Postnord om igen
Omdømme 7
Badge +7
miki35 skrev:

Kan man sige andet end Postnord om igen

Den sammenligning må du forklare.
Omdømme 3
De troede også de kunne vende skuden ved at sætte prisen i vejret år efter år. og se hvordan det går Postnord i dag i Danmark. Det samme kommer til at ske med Yousee, en langsom død, hvor de bliver kvalt i Deres evige prisstigninger.
Omdømme 7
Badge +7
miki35 skrev:

De troede også de kunne vende skuden ved at sætte prisen i vejret år efter år. og se hvordan det går Postnord i dag i Danmark. Det samme kommer til at ske med Yousee, en langsom død, hvor de bliver kvalt i Deres evige prisstigninger.

En inteligent sammenligning vil jeg bestemt ikke kalde det.
Badge
joern skrev:

miki35 skrev:

Helt ærligt :?, synes jeg det er for lavt at synke, når man kalder andres indlæg for uintelligente. Især når man ikke kan stave til intelligent :8
Omdømme 7
Badge +7
Quasimodo skrev:

joern skrev:

miki35 skrev:

Helt ærligt :?, synes jeg det er for lavt at synke, når man kalder andres indlæg for uintelligente. Især når man ikke kan stave til intelligent :8

Det var en trykfejl.😳
Det var ikke omtalte indlæg, men sammenligningen jeg henviste til.
Omdømme 1
Badge
@joern Ok, så misforstod jeg dit indlæg.
Det er min omgang.

Mvh. og god weekend
Omdømme 4
Badge
Det blev dråben for mig.

Har været kunde siden starten af 90'erne, men er nu ved at undersøge alternativer.

Både Boxer eller en streamingløsning med ATV4, vil være væsentlig billigere end det jeg har nu (Grundpakke plus 2 ekstrakanaler).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)