Spørgsmål

Portugal - Spainen 4K HDR

Hvordan oplever I HDR på 4K kanalen? Kampen i dag kl 17 var fin i HDR. Men spaniens-kampen kører ikke i HDR. Kun hvis jeg tvinger mit tv over i HDR. Og så er farverne alt for skarpe og ikke pæne. Hvad er jeres erfaring?? Kan I se Spanien kampen i 4k HDR?

Jesper

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja.
Badge
Jeg så ikke kampen kl 17, men kampen her var i HDR på mit Sony Oled. Nogle gange var det godt, andre gange blev farverne lidt for mørke til min smag...
Okay, tak for svar. Synes bare det er underligt at HDR delen ikke spiller. I menu på boksen står der fint ENABLED ved 4K og HDCP 2.0 Og OK VED HDCP STATUS. Har prøvet med 3 hdmi kabler. Har Sony XD93 65 tommer.
Omdømme 7
Badge +2
pipeman skrev:

Okay, tak for svar. Synes bare det er underligt at HDR delen ikke spiller. I menu på boksen står der fint ENABLED ved 4K og HDCP 2.0 Og OK VED HDCP STATUS. Har prøvet med 3 hdmi kabler. Har Sony XD93 65 tommer.

I hvilken menu er det man kan ændre/se det ENABLED ved 4K og HDCP 2.0 Og OK VED HDCP STATUS?
Yousee boksen: Indstillinger, Systemindstillinger. Og scroll lidt ned.

Jeg har i øvrigt fået det til at fungere nu. Ved at sætte mit tv's hdmi til udvidet og ikke standard. Nu viser den korrekt når den står på kanal 66. Klar til DK i morgen:-)
Omdømme 7
Badge +2
Tak, jeg har det samme men der står HDCP 2.2 support, hvis det ændrer noget...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)