Svar

kan pludselig ikke se tilvalgte kanaler

siden i går jeg kunne kanaler er tilvagte.

de kanalersom er en del grundpakken kan jeg sagtens se, men de 10 som jeg selv har valgt virker pludselig ikke. den skriver at kanalen er kodet som om der ikke sidder et ci modul og kort i.

det har virket det sidste halve år både på fjeensynet og min bluray afspiller.

fjernsynet er et samsung ue55hu7005 og bluray afspilleren er en samsun bd-d8200.

hvad kan der være gået galt?

icon

Bedste svar af Vilhelm 19 september 2015, 17:39

scouzer skrev:

de kanalersom er en del grundpakken kan jeg sagtens se, men de 10 som jeg selv har valgt virker pludselig ikke. den skriver at kanalen er kodet som om der ikke sidder et ci modul og kort i.

fjernsynet er et samsung ue55hu7005 og bluray afspilleren er en samsun bd-d8200.

1) Har du flyttet kortlæser med kort fra tv til blu-ray-afspiller eller omvendt. Tjek i hvert fald, om kortlæser med kort sidder korrekt i udstyret. Nogle gange får man det ikke sat korrekt i.

2) Se i Mit YouSee, hvilke kanaler du har, og på hvilke kanalpladsnumre de findes. Selvvalgte Bland Selv-kanaler, som indgår i en alm. Mellempakke eller Fuldpakke, har pladsnumre under 100, når man har brugt netværks-id 00111 ved kanalsøgningen.

3) Foretag evt en ny kanalsøgning.

4) Få hjælp i YouSee kundeservice, 70 70 40 40.

Se original

6 Kommentarer

Jeg har nøjagtigt det samme problem med et helt nyt samsung tv 55 tommer-- hverken yousee eller samsung kan hjælpe mig- så nu afbestiller jeg alle ekstrakanaler.

kurt jansen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

scouzer skrev:

1) Har du flyttet kortlæser med kort fra tv til blu-ray-afspiller eller omvendt. Tjek i hvert fald, om kortlæser med kort sidder korrekt i udstyret. Nogle gange får man det ikke sat korrekt i.

2) Se i Mit YouSee, hvilke kanaler du har, og på hvilke kanalpladsnumre de findes. Selvvalgte Bland Selv-kanaler, som indgår i en alm. Mellempakke eller Fuldpakke, har pladsnumre under 100, når man har brugt netværks-id 00111 ved kanalsøgningen.

3) Foretag evt en ny kanalsøgning.

4) Få hjælp i YouSee kundeservice, 70 70 40 40.

har samme problem , det virkede inden i rodede med det og jeg har en boks som understøtter mit gamle tv.

men syntes ikke det er særlig meget svar man får ud af jer.

har prøvet alt det i skriver men det virker stadig ikke og skal jeg ha hjælp skal jeg betale for en tekniker kommer ud og ser på det. det kan ikke være rigtigt når jeg i forvejen betaler så mange penge for at se tv.!! har ik ku se mine bland 20 kanaler siden i rodede med det.!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

kze1212 skrev:
har samme problem , det virkede inden i rodede med det og jeg har en boks som understøtter mit gamle tv.

men syntes ikke det er særlig meget svar man får ud af jer.

har prøvet alt det i skriver men det virker stadig ikke og skal jeg ha hjælp skal jeg betale for en tekniker kommer ud og ser på det. det kan ikke være rigtigt når jeg i forvejen betaler så mange penge for at se tv.!! har ik ku se mine bland 20 kanaler siden i rodede med det.!!

Det er dit første indlæg, Så det er tosset at begynde at kritisere. De svar der tidligere er givet i denne tråd, er givet til andre, der dermed har fået hjælp.

Skal du have hjælp, må du fortælle noget om hvilken boks du bruger. Sidder kortet i din boks? Hvilket netværks-id bruge du ved kanalsøgningen? Hvilke kanaler fandt du? I hvilken kanalorden ligger de?

jeg kritisere fordi jeg har prøvet at have flere lange dialoger med yousee omkring emnet og har forklaret dem alt hvad de har brug for at vide.

de ku ik hjælpe andet end a sige jeg kan få en teknikker ud men det skal jeg selv betale for.

så inden at du kommentere på at jeg kritisere så kend historien først.

Nu var mit eget problem en fejl 40.

Men jeg har da et godt bud på hvad i andre kan have af problemer.

Hvis i sætter jeres Samsung tv til at kører en automatisk søgning og i ikke har valgt det rigtig netværks id, vil næsten alle kanaler blive fundet to gange, og så vil det kun være den version af kanalen som ligger på kanalnummer over 100 som virker. Det har jeg i hvert fald oplevet flere gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)