Svar

Pixilering på kanaler i valg selv

Vis første besked

32 Kommentarer

Jeg har haft det på Outdoor channel - men sjovt nok var visningen helt perfekt hvis jeg optog et program og afspillede det efterfølgende.
Det er fikset nu, men ved ikke hvad årsagen var. Tror heller ikke yousee fandt ud af det, men en eller anden har måske rettet noget...

__
3 fjernsyn - 2 boxe - Kitchen Aid - Brødrister - Mikroovn - Electrolux Dampovn
Hardwaren skal bare virke så jeg kan se Major League Fishing eller sidde ude i haven og nyde naturen, så kan familien se alle de ligegyldige mad, bolig og quiz programmer. :cool:
Omdømme 7
Badge +6
Bentzin skrev:

Så skete det endelig, efter ca. 4 mdr.'s manglende billedkvalitet og ustabil BER, har jeg nu 100% kvalitet på alle mine 36 BlandSelv kanaler. :D
BER kan jeg også få stabil på 0.00-0, men kun hvis jeg sætter mit Tv's indbyggede Niveau dæmper til.
Dette er dog ikke YouSee's fortjeneste, da det er den ihærdige tekniker fra Dansk Kabel Tv, der forleden ringede for at høre om hans indsats havde hjulpet.
Stor :thumbsup: til ham, for at vi her i vores antenneforening har fået løst problemet. Hvordan problemet hos andre løses må stå hen i det uvisse.

Nu da du nævner dæmpning, så kan det måske tænkes at en af de signal dæmpere der også findes på den her side kan hjælpe.
Priserne starter helt nede ved en 20'er for en fra Maximum.
http://www.av-connection.dk/?ML=1550
Omdømme 7
Badge +7
Hej Tikkie

Tak for din tilbagemelding i tråden her.

Jeg går ind at markerer den som bedste svar og jeg håber således, at du nu kører med ordentligt signal på det apparat du har nu.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Bentzin

Jeg er glad for at der er kommet afklaring og løsning i sagen her og jeg beklager de gener du har haft mange gange.
Omdømme 6
Badge +3
Kasper skrev:

Hej Bentzin

Jeg er glad for at der er kommet afklaring og løsning i sagen her og jeg beklager de gener du har haft mange gange.

Jo tak, det holdt hårdt og tog sin tid. Men lige in mente, så er vores løsning jo kun gældende for de 14.000 brugere, fordelt på 55 medlemsafdelinger i Brøndby, Rødovre, Albertslund, Ishøj og Vallensbæk, der hører ind under Antenneforeningen af 1986.
Hvad så med de resterende YouSee brugere rundt om i landet, der har samme problematik ??
Tjah, hvis du ringer til kundeservice, så aner de sikkert intet om problemet. Sørgeligt men sandt !
Mvh.
Omdømme 7
Badge +6
Nu har jeg undersøgt de tekniske indstillinger for mit Panasonic TV og her har jeg også sådan noget dæmpning.
Her skal jeg holde mig langt væk fra at anvende sådan noget dæmpning, for der bliver problemet kun meget værre.
FTA kanalerne i den fulde pakke begynder også at vise tegn på dårlig signal kvalitet hvis jeg slår dæmpning til, så den dæmpning er bedst slået fra.

Lokalitet Odense SØ, hvis det skulle interessere nogen hvor dårlig signal kvalitet også er observeret.
Omdømme 6
Badge +3
Det var først efter, at DKT havde rekvireret og installeret noget speciel produceret hardware. At jeg aktiverede niveaudæmpning.
Hardwaren blev ifl. Teknikeren fra DKT sat ind, så vores signalkvalitet og stabilitet kunne leveres hele vejen rundt i vores anlæg. Den var vist ikke helt billig, men han fik overtalt hans boss om nødvendigheden.
Og det lykkedes, takket være den ihærdige tekniker, som blev ved med at søge efter en løsning, der virkede.
Stor tak for hans ihærdighed, viden og service. :cool:
Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)