Svar

Pixelering på TV'et men ikke på min Samsung BD-F8500 recorder?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 248 kommentarer
Jeg tænker umiddelbart noget indstråling på mellemkablet mellem recorder og tv. Det er det typiske billigere og ikke godt skærmet medfølgende recorder mellemkabel jeg bruger. Men nu hvor alt er fint på recorder tuneren, men ikke på tv'et, kan et kort 1 meters antenne mellemkabel virkelig skabe så mange problemet på tv tuneren, at flere kanaler (kanal4, 6'eren, kanel9) er meget dårlige - pixelerer konstant?!

Måske jeg også er noget til at finde et stykke godt antenne kabel, og sætte nogle gode afskærmet metal stik på mellemkablet?

Er der nogen af jer som har været ud for det samme, at i skulle bruge et godt afskærmet mellem antennekabel mellem jeres  recorder og tv?

icon

Bedste svar af joern 17 juni 2015, 18:57

Ja, det kan det godt. Har du prøvet at gøre det omvendt?

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, det kan det godt. Har du prøvet at gøre det omvendt?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tak Joern,

Nej det burde jeg selvfølgelig nok lige tjekke, at signalet til tv'et var ok hvis jeg bruger det rigtige skærmede antennekabel, tak :)

Det så bare mystisk ud, at alle tuner kanaler på recorderen var fine, men at tv'et tuner kanaler ikke var så gode. Men som du siger, så må det være det lille uskærmet mellemkabel mellem recorder og tv som laver drillerierne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)