Pixelering på Samsung HD box /H3126)

Jeg har igennem lang tid oplevet pixelering og hak i billede og lyd når jeg ser live tv på Samsung HD boxen fra Yousee.

Det er mest tydeligt om aftenen især når jeg vil se en film.

Jeg tror det er på alle kanaler - i hvert fald alle de danske og cmore oplever jeg det på.

De har været og måle 4 gange og udskiftet boxene nok 4 gange (jeg har 2) og signalet har hele tiden set fint ud.

Jeg har en Denver box, hvor jeg kan se et par kanaler, og her er der ingen fejl når samsungen laver pixeleringer. Så problemet må være selve boxene. Jeg har mange gange hoppet ind til den anden box og kunne se samme fejl på den.

Det er så slemt at jeg ofte dropper at se filmen, hvilket ikke kan være acceptablet.

Nu får jeg at vide at de ikke kender en dato (ellers ÅR) for den nye box der skulle komme i marts 2016.

Og nu vil de sende en teknikker på det IGEN.

Er der andre der oplever samme banan som mig ?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du er ikke den første der skriver om det, der er mange med samme problem.

Har du talt med YS, er den nye box nu udskudt igen.??

Yousee har skrevet mange gange på facebook at de ikke kender dato for den nye box, og idag har support heller ikke kun sige et tidspunkt, andet end at det ikke bliver 1. kvartal som ellers lovet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvor svært kan det være.? Åbenbart meget svært. Så må man så se om det bliver i år.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På YouSee driftsinformation, har der stået noget om dit problem i flere måneder. Se [b]her[/b].

Nu er det nok mig der har fejlmeldt det pixelerings probmel i over et år, og det er ikke bare periodisk når det sker hver aften på alle kanaler.

De supportere jeg har snakket med siger dog at den på driftinfo, ikke er samme fejl som jeg oplever.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

EveTossen skrev:
Nu er det nok mig der har fejlmeldt det pixelerings probmel i over et år, og det er ikke bare periodisk når det sker hver aften på alle kanaler.

De supportere jeg har snakket med siger dog at den på driftinfo, ikke er samme fejl som jeg oplever.

Jeg synes du skal afvente et besøg af en tekniker. Har selv fire bokse, men ikke pixeleringer i et omfang, som du nævner.

Har haft samme problem siden oktober. Pixelering på de fleste kanaler og værst om aftenen. Har haft tekniker og mine installationer og kabler er helt ok. Fik skiftet boksen hvilket ikke hjalp en skid. Har nu fået at vide at jeg skal afvente den nye boks som måske kommer i år hvis vi er heldige. Og der er jo ingen garanti for at det bliver bedre med den. Det skal bemærkes at jeg har et fjernsyn mere uden boks. På det er der ingen pixeleringer. Har af Yousee fået oplyst at jeg vil blive kompenseret - men først når problemet er løst !!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)