Svar

Pause et program

Hej forum

Når jeg har sat Feks Klovn på pause, og fortsætter udsendelsen igen efter 5min , virker det fint, programmet forsætter der hvor jeg havde pauset den, men når så klovn slutter "rigtig" i tv, springer den ud af min pause funktion, så jeg mangler de sidste 5min, altså den sidste del af udsendelsen.
Håber det giver mening 😁👍
Er jeg den eneste der oplever dette?
icon

Bedste svar af Kasper 4 oktober 2018, 12:25

Hej

Lige til info, så lader det desværre til, at der er en generel fejl her ,og det er noget vi får rettet hurtigst muligt.

Jeg beklager generne som følge af denne fejl.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1
Hej louiserigolette

Jeg kan se, at du mangler svar her, så uddyb gerne lidt mere for forummet. Så øger du måske chancen for at få et svar :)

Hvilken enhed afspiller du 'Klovn' på?
Hvis det eksempelvis er på en Tv-boks, hvilken Tv-boks har du så?

Anna,
YouSee Forum Team
Hej Louise,

Det er præcist samme opførsel vores boks har og det er helt konsekvent, så det burde kunne rettes med en seriøs indsats fra Yousees udviklere.
Den har gjort det lige siden den nye boks kom frem (mener den hedder 2000), men jeg kan ikke huske om den gamle også gjorde. Der var til gengæld et hav af andre software fejl.

Mvh Niels
Har også det problem og også irriterende at spoling i live tv er så langsomt. Jeg har forstået det således at der spoles i boksens hukommelse indenfor de sidste 10 min og længere tilbage er det i skyen. Jeg synes det virker ok(ikke fantastisk) når der spoles i skyen, men i hukommelsen er det helt håbløst.

Mvh .Claus
Omdømme 5
Badge +7
Hej

Lige til info, så lader det desværre til, at der er en generel fejl her ,og det er noget vi får rettet hurtigst muligt.

Jeg beklager generne som følge af denne fejl.
Hej Kasper

Jeg håber du melder tilbage her i tråden, når I finder en løsning, så vi ved, at vi ikke bliver glemt 😉

Vores løsning er indtil i får det rettet, er desværre at optage programmet, og så afspille det fra boksen, men det er da en skam når pause funktionen burde virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)