Spørgsmål

Optagelser

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 32 kommentarer
Jeg har Humax4000 boksen og kan ikke optage på tv3+. Kan det virkelig være rigtigt? Jeg ved der er skrevet om det før men er i tvivl om tv3+ hele tiden har været lukket for optagelser.
Hvorfor er det sådan. Hvorfor må man ikke optage på den kanal og er der udsigt til der bliver åbnet for det?

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke det er muligt, så er der ingen der har fortalt det til min boks, den optager da fint fra den kanal.
Omdømme 1
Testede det lige igen. Den vil for eksempel gerne optage Rambo III i aften, men den ville ikke optage fodbold og ej heller simpsons. Det virker da helt ulogisk.
Omdømme 7
Badge +6
Har netop prøvet den igangværende kamp, ingen problemer.
Omdømme 1
Hmm hvad med simpsons i morgen aften og FCK-AGF kampen i morgen. Det får jeg ikke lov til at optage?
Omdømme 7
Badge +6
Det kan jeg ikke svare på, bruger aldrig den kanal, prøvede bare at optage på den, da du skrev der ikke kunne optages på den, og det kunne gøres.
Omdømme 1
Ok. Så må konklusionen være at det er som at vinde i lotteriet hvis man vil optage noget fra den kanal. Måske der er andre her på forummet som har samme problem og kan give en forklaring?
Radiomanden skrev:

Det kan jeg ikke svare på

Det kan du da. :)
Omdømme 7
Badge +6
Kan da kun svare på at min kan optage på den kanal, ikke om han kan optage på den, og da slet ikke hvorfor han ikke kan.
Du kan da godt teste, om du via epg kan sætte boksen til at optage disse udsendelser i morgen...
Omdømme 1
Egentlig er det meget enkelt. Nogle må kunne teste om de kan optage simpsons i morgen kl. 21.30. Kan de det er problemet på min boks. Kan de ikke er det måske et generelt problem, som you see må give en forklaring på.
Omdømme 7
Badge +6
Der er en fejlmelding på problemet i følge et opslag på FB.
Omdømme 7
Badge +4
Det har ikke været muligt at optage på ekstrakanaen hele maj måned (TV3 Series) ved ikke om det er samme problem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)